  • Data: 2017-10-05 16:57:12
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.10.2017 o 10:10, Poldek pisze:

    > To nie są "pasy". Rowerzysta jechał po DRODZE DLA ROWERóW.

    > Zaktualizować swoją wiedzę na temat przepisów.

    Piszesz tak jakbyś dopiero co dostał prawo jazdy.
    Żadne przepisy nie poradzą na bezmyślność - a w powyższym przypadku
    obydwaj byli bezmyślni.
    I jeśli miałbym powiedzieć o kierowcy samochodu "debil", to o
    rowerzyście musiałbym powiedzieć "debil do potęgi 3", bo:
    1) wie, że nie jest w puszce z pasami i poduszkami, więc wjeżdżając na
    ulicę powinien zachować dodatkową ostrożność.
    2) widział ciągłość ruchu i powinien zastosować zasadę ograniczonego
    zaufania- nadal nie wiem jak rowerzysta mógł tego nie przewidzieć,
    kierowca puszki jechał po prostu schematycznie, jak wszyscy, dlatego
    popełnił błąd, ale dla pedalarza wytłumaczenia nie mam.
    3) jak już stwierdził że ma pierwszeństwo, to mógł chociaż jechać z
    prędkością umożliwiającą zatrzymanie, w przypadku gdy okaże się że debil
    na drodze go nie widzi lub po prostu nie wie kto ma pierwszeństwo.

    Łukasz