  • Data: 2017-10-05 10:59:39
    Temat: Re: "Rower pojawił się nagle"
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 października 2017 21:24:03 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:

    > Nagle wjechał na zielonym świetle.

    > Pełne zaskoczenie, że na drodze dla rowerów, mając zielone światło
    > jedzie rowerzysta. Powinni tego zabronić!

    Pewnie znasz fraze o całych alejkach na cmentarzu gdzie leżą ci co mieli
    pierwszeństwo.

    Od lat powtarzam wszelkiej masci miłosnikom rowerów że drogi rowerowe są źle
    projektowane.
    To nie wina kierowców że takie cyrki sie dzieją, to nie wina rowerzystów że nakazuje
    im sie jechac po drogach które albo wymuszają sztuczne zwalnianie albo są potężnie
    niewygodne bo ktos je zaprojektował bylejak byle napisać że w gminie jest już xxx km
    ścieżek rowerowych.

    Na filmie widac co widać. Widac ze rowerzysta wjechał na droge widząc inne samochody.
    Musiał je widzieć. A mimo to celował w luke za tym poprzednim autem.

    Kierowca jechał spokojnie i tak jak na filmie widać, rowerzysta pojawił się nagle.

    Zauważ że w przepisach jest wskazane ze nalezy obserować skrzyzowanie, przejście i
    jego otoczenie. Weź z łaski swojej zrób screenshot i pokaż gdzie ten rowerzysta jest
    w chwili kiedy ten kierowca powinien go był widzieć.
    Skoro kierowca winny to pokaż że miał szanse uniknąć wypadku gdyby patrzył.

    Pitolenie jak Twoje czyni tylko szkodę. Nie pomoże kierowcy widzieć rowerzysty
    szybciej. Umocni przeświadczenie rowerzystów że mają prawo i będą bardziej
    nieostrożni tak jak ten lolek.
    A projektantów ścieżek utwierdzi w poczuciu ze robią super robote.

    Sam robie rowerem codzien okolo 5-10km po miescie. I wiem jak sytuacja wygląda.
    I z punktu widzenia rowerzysty i z punktu widzenia kierowcy.