  • Data: 2003-06-29 06:43:01
    Temat: Re: Routing po polsce ...
    Od: "gtk" <gtk7@[___wytnij____] o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Adam" <b...@b...net> napisal w wiadomosci

    > Witam
    >
    > Ostatnio troche sie nudzilem i sprawdzalem sobie trasy routingu po polsce.
    > Czy ktos zna odpowiedz na pytanie czemu prawie wszystkie polaczenia
    > skadkolwiek dokadkolwiek ida przez Warszawe ?
    > Mam u siebie lacze z futuro i polaczenie z HOGA.PL (fizycznie ich serwer
    > stoi odemnie o 15km w linii prostej) idzie przez lodz , warszawe
    > , w warszawie wychodzi z sieci futuro i wchodzi na polpak

    Punk styku miedzy profuturo a tpnetem jest w warszawie i widocznie jest ono
    jedyne albo tak profuturo kieruje swoj ruch

    > i tu jest najciekawiej, trasa idzie z warszawy do krakowa i z krakowa
    > do katowic (dopiero).

    To jest po szkielecie i nie ma na tym znaczacych opoznien. Szkielety maja to
    do siebie ze nie lacza bezposrednio wszystkich miast, koszty byly by za duze
    w porownaniu do korzysci jakie moznaby osiagnac.

    --
    Carlos