  • 11. Data: 2014-02-11 20:51:55
    Temat: Re: Router
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 17:17:31 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@t...waw.pl> napisał:

    >Obawiam się, że nic tańszego, a DZIAŁAJĄCEGO nie znajdziesz.
    >Pamiętaj, że głupi modem kosztuje ok. 100 zł.

    Modem to mam. Nawet dwa. Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale
    chodziło mi o zrobienie wi-fi po modemie. W końcu kupiłem takiego
    malucha:
    http://www.purepc.pl/urzadzenia_mobilne/test_routera
    _tplink_mr3020_maly_cialem_wielki_duchem

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 12. Data: 2014-02-11 21:49:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 20:51:55 +0100, Malkontent napisał(a):

> [...]
    > malucha:
    > http://www.purepc.pl/urzadzenia_mobilne/test_routera
    _tplink_mr3020_maly_cialem_wielki_duchem

    Dobra, podsumujmy - sprawdzone i dobrze działające kompletne urządzenie w
    cenie 120-150 zł to za dużo, za to powszechnie uważany za dosyć zawodny
    router za 120-130 zł bez modemu i zasilania to jest po prostu w sam raz.
    To ja nie mam więcej pytań. A nawet jakbym miał, to nie odważę się ich
    zadać

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 13. Data: 2014-02-11 23:12:25
    Od: Malkontent <malkontUSUŃ@go2.pl>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 20:49:17 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> napisał:

> [...]
    >router za 120-130 zł bez modemu i zasilania to jest po prostu w sam raz.
    >To ja nie mam więcej pytań. A nawet jakbym miał, to nie odważę się ich

    Na Allegro ok. 170 zł. Ja za sam router zapłaciłem 102 zł. Co to
    znaczy bez zasilania? Używać go będę w domu. Zasilacz wystarczy. Może
    być zasilany z komputera. A czy zawodny? 24 miesiące gwarancji.
    Zamortyzuje się.
    Mam dwa modemy, oba sprawne. I tyle.

    --

    Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/
    Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/

  • 14. Data: 2014-02-12 00:05:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 11 Feb 2014 23:12:25 +0100, Malkontent napisał(a):

    > znaczy bez zasilania? Używać go będę w domu. Zasilacz wystarczy. Może
    > być zasilany z komputera. A czy zawodny? 24 miesiące gwarancji.
    > Zamortyzuje się.

    Zawodny w sensie, że nie działa zbyt dobrze a nie, że się psuje
    Ten model jest dosyć powszechnie nielubiany za różne narowy i niezbyt
    solidną pracę z wieloma modemami

    Z zasilaniem z komputera też bym nie przesadzał, chyba, że masz porty
    dające 1A (router + modem na jednym porcie)

  • 15. Data: 2014-02-12 08:11:10
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 11.02.2014 23:12, Malkontent pisze:

    > Na Allegro ok. 170 zł. Ja za sam router zapłaciłem 102 zł. Co to
    > znaczy bez zasilania? Używać go będę w domu.
    i tylko w domu. jak pójdziesz do lekarza(kolejka 2 godziny) szpitala, na
    wczasy, nawet na wycieczkę - kartę sim z netem zostawisz w domu.
    > Zasilacz wystarczy. Może
    > być zasilany z komputera.
    i jeśli się na jednego BTSa wpakuje ok godziny 20 pierdylion ludzi, to
    odczujesz duuuuża różnice czy masz 3 kreski czy 5 kresek. zte mf60
    możesz wystawić za okno, na parę godzin bez zaslilania. To samo jak już
    Ci się umowa z plusem/polsatem skończy, i zacznesz korzystać z orange 25
    giga za 15.20zł. wtedy się kapniesz że BTS orange jest w innym miejscu i
    trzeba by teraz do stacjonarnego modemu dorobić antene albo przenieść
    modem do drugiego pokoju....

    > A czy zawodny? 24 miesiące gwarancji.
    > Zamortyzuje się.
    > Mam dwa modemy, oba sprawne. I tyle.

    no to już nie wiem o co chodzi....

    ToMasz

  • 16. Data: 2014-02-12 10:41:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Feb 2014 20:51:55 +0100 osobnik zwany Malkontent
    napisał:

    > Modem to mam. Nawet dwa. Może nieprecyzyjnie się wyraziłem, ale chodziło
    > mi o zrobienie wi-fi po modemie.

    czyli o coś zupełnie innego niż pytałeś.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?