    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Date: Fri, 24 Jan 2014 14:01:29 +0000 (UTC)

    On 2014-01-24, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:

    > Mój samochód jest obecnie samochodem niedzielnego kierowcy. Odpalam go
    > może dwa razy w tygodniu, żeby po zakupy pojechać ledwie 2km w jedną
    > stronę. I przy włączonym silniku na akumulatorze mam ponad 14V (bez
    > świateł itp) - tyle, ile potrzebuje akumulator do poprawnego
    > ładowania.

    Znaczy sie masz sprawny uklad ladowania, jak jest mniej to logicznym
    jest, ze cos jest z ukladem nie tak i nalezaloby sie nad tym pochylic
    zwlaszcza jak mamy zamiar kupic nowy akumulator.

    Ale jak widac Tomasz pewnie klocki hamulcowe tez zmienia jak sie skonczy
    blacha, no bo przeciez blachy wystarczaja do zatrzymania samochodu.

    --
    Artur
    ZZR 1200