  • Data: 2014-01-24 15:08:36
    Temat: Re: Rosnąca liczba biegów...
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 24 Jan 2014 14:45:36 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Dopiero co napisałeś ,,Niedoładowany akumulator może funkcjonować bardzo
    > długo". I do tego się odnoszę. Usuwanie kontekstu nie pomoże.
    > A kontekst jest taki, że piszesz o ładowaniu napięciem 12.7V jako

    Skoro już mnie posądzasz o coś takiego, to czy mógłbyś wskazać gdzie to
    napisałem? Ponieważ nie przypominam sobie, żebym się wypowiadał w ten
    sposób tutaj na grupie.

    > Mój samochód jest obecnie samochodem niedzielnego kierowcy. Odpalam go
    > może dwa razy w tygodniu, żeby po zakupy pojechać ledwie 2km w jedną
    > stronę.

    Dwa razy w tygodniu przy w pełni sprawnej instalacji wystarczy do
    poprawnego funkcjonowania akumulatora - ale nie chce mi się wierzyć, że
    akumulator jest w pełni naładowany w takim cyklu. Gorzej, jeśli z tego
    zrobi się raz na dwa tygodnie.

    Tomek