  • 61. Data: 2018-01-01 12:18:32
    Temat: Re: Ropa zamiast benzyny w dystrybutorze
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 stycznia 2018 08:29:40 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:
> [...]
    samochody firmowe tankowaly sie u siebie na bazie a jak fabryka byla nieduza to na
    jajblizszej bazie innej fabryki. Wyjatek stanowily samochody jezdzace w trasach. Ale
    one najczesciej byly tankowane na stacjach przy firmach. Takich co sie tankowaly na
    cpnach przy drogach bylo malo. Poza tym przy duzych drogach byly duze stacje z
    liczniejsza obsluga niz na malych stacjach w miastach.

    > Jesteś aż tak odporny na wiedzę czy przerasta cię czytanie ze zrozumieniem?
    > "co robił ten pojedynczy pracownik jak zajechał samochód firmowy".

    Kwestia czy były CPN-y z jednoosobową obsługą
    Ja przynajmniej nie kojarzę
    W tamtych czasach to nawet kierowca rozwożący chleb czy inne masło miał pomocnika

  • 62. Data: 2018-01-01 15:07:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-01-01 o 12:18, Kris pisze:

> [...]
    liczniejsza obsluga niz na malych stacjach w miastach.

    > Kwestia czy były CPN-y z jednoosobową obsługą

    Były.

    > Ja przynajmniej nie kojarzę

    Ja kojarzę i to nie jedną.

    > W tamtych czasach to nawet kierowca rozwożący chleb czy inne masło miał pomocnika

    Bo kierowca prowadził pojazd a ten drugi odpowiadał za towar.
    Było minęło. Tak jak konduktorzy w każdym tramwaju czy autobusie.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2018-01-01 17:18:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-12-31 o 16:10, Kris pisze:

    > Prawie dokładnie to się zgadza z moimi obserwacjami.
    > A z ciekawości podpytałem dzisiaj siostrzenice co na stacji paliw pracuje to mi
    > powiedziała że większość tankuje za 50zł, sporo za mniejsze kwoty, doć duzo
    klientów za 100zł a sporadycznie do pełna
    > Stacja przy wylocie z miasta przy drodze wojewódzkiej.

    Ale u nas na południu jest inaczej, z moich obserwacji, sam zawsze tankuję
    do pełna, kiedyś 95 teraz gaz, benzyny tylko tyle by mieć pół zbiornika,
    bo przy gazie nie trzeba więcej, a obserwując innych przede mną to
    także tankują do pełna.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 64. Data: 2018-01-01 23:06:04
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

> [...]
    > do pełna, kiedyś 95 teraz gaz, benzyny tylko tyle by mieć pół zbiornika,
    > bo przy gazie nie trzeba więcej, a obserwując innych przede mną to

    Wiesz, to się zmienia z wiekiem.
    Kiedyś zawsze tankowałem za 20PLN i to mi spokojnie na tydzień
    wystarczało (dawne to były czasy, PEPSI była znacznie droższa od
    benzyny, nie to co teraz, prawie 2x tańsza) ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 65. Data: 2018-01-03 09:32:19
    Od: p...@g...com

    --Jakbym procentowo miał to przedstawić, to:

    nie ma co komplikowac rzeczy prostych, ludzi stac na auta ale tankowanie juz boli
    wiec rozkladaja wydatki w czasie, pelny bak to 300-400 pln a jak zarabiasz srednia
    krajowa to % wychodzi spory

  • 66. Data: 2018-01-03 09:39:33
    Od: p...@g...com

    --Więc pomysł przedpłaty jest wg mnie też upierdliwy.

    stacje maja w dupie klienta ale shell wprowadza w Niemczech smart pay czyli tankujesz
    i jedziesz (placisz przez smartfona) wtedy oszczedzasz czas na stanie w kolejce po
    hot-doga, faje i inne duperele

  • 67. Data: 2018-01-03 09:52:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >tankowanie juz boli wiec rozkladaja wydatki w czasie,
    >pelny bak to 300-400 pln a jak zarabiasz srednia krajowa to %

    Gratuluje zbiornika :-)

    Tyle, ze za te kwote to sie potem jezdzi i jezdzi, wiec i uskladac sie
    powinno.
    A tankowanie za 20zl, wiele nie zmieni, bo wydatek zalezy od
    przejechanych km a nie od stopnia zapelnienia.

    Jeszcze bym rozumial tych, co nie chca sie bawic w drobne, tankuja za
    te 100 zl czy 50 ..

    J.

  • 68. Data: 2018-01-03 14:31:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z uskladaniem to jest tak jak z emerytura. Kazdy moglby sobie uskladac na emeryture
    dobrowolnie. Ale musi przymusowo bo by panstwu pieniedzy zabraklo na budowanie mostow
    pod ktorymi starzy ludzie by spali.

  • 69. Data: 2018-01-03 18:36:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 09:52 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Gratuluje zbiornika :-)

    20 min temu tankowałem ON - faktura 345, coś około 72l.

    TG

  • 70. Data: 2018-01-04 21:57:18
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-01-01 o 23:06, Irek.N. pisze:

    > Wiesz, to się zmienia z wiekiem.
    Mi się nic nie zmieniło :)
    > Kiedyś zawsze tankowałem za 20PLN i to mi spokojnie na tydzień
    > wystarczało (dawne to były czasy, PEPSI była znacznie droższa od
    > benzyny, nie to co teraz, prawie 2x tańsza) ;)
    Ale to było za komuny i tylko dlatego że trudno było kupić więcej :)

    --
    Pozdr
    Janusz