  • Data: 2020-03-17 07:59:54
    Temat: Re: Ropa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > np
    > https://www.scientificamerican.com/article/israel-pr
    oves-the-desalina
    > tion-era-is-here/

    https://wiadomosci.wp.pl/izrael-czaruje-30-min-i-slo
    na-woda-zamienia-sie-
    w-slodka-6037126810928257a

    Dzieki, czytam :)

    "Zaletą są też niższe koszty. Hadera sprzedaje państwu wodę za ustaloną
    cenę 0,57 dolara za metr sześcienny. Do odbiorców trafia ona jednak po
    cenie trzykrotnie wyższej."

    To po ile u nas jest woda?
    Z tego wchodzi ze po odsoleniu klient płaci około 6zł za metr.
    To chyba u nas podobnie?

    Dzieki, podrąze z ciekawości temat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż