-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <3...@m...org> <n...@m...org>
<lm37lc$ur7$1@usenet.news.interia.pl> <151e47voslaje$.dlg@myjk.org>
<lm48j6$632$1@usenet.news.interia.pl> <4...@m...org>
<lm4n04$4vd$1@usenet.news.interia.pl> <1kfr6hkpshrxz$.dlg@myjk.org>
<lmen63$dcj$1@speranza.aioe.org> <1...@m...org>
<lmkp9m$6q8$2@speranza.aioe.org> <v...@m...org>
<2...@t...pl>
<oz09tluh48p9$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<8...@m...org>
<2...@t...pl>
<987re8y7pox0$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<1...@m...org>
<2...@t...pl>
Date: Tue, 10 Jun 2014 09:43:51 +0200
Message-ID: <hdh4r6281tvh$.dlg@myjk.org>
Lines: 50
NNTP-Posting-Host: 83.12.187.189
X-Trace: 1402386236 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2156 83.12.187.189:53856
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4102
X-Received-Body-CRC: 935169905
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2535372
[ ukryj nagłówki ]Tue, 10 Jun 2014 08:27:45 +0200, szerszen
>> Dokładnie! W końcu zaczynasz coś łapać. Przy czym zapominasz o pewnym
>> szczególe, że pasy wyznaczone dla drogi z uprzywilejowanym ruchem NIE
>> DOTYCZĄ pojazdów które poruszja się z innego kierunku i w innym kierunku.
> Przypominam, że na rondzie wszystkie kierunki są podporządkowane. Mam
> dla ciebie przykład i chciałbym uzyskać na niego odpowiedź. Napisałem
> wcześniej, ale mogłęś nie odczytać
Nie kierunki, tylko wszystkie drogi są podporządkowane i nie ma to żadnego
związku z tym co się dzieje na skrzyżowaniu -- bo na SORO pojazdy mają
pierwszeństwo przed tymi wjeżdżającymi.
> Mamy dwa skrzyżowania, jedno klasyczne "+" droga uprzywilejowana
> pozioma, podporządkowana pionowa. Samochód "A" jedzie z góry i skręca w
> swoje lewo, samochód "B" jedzie z doły do góry. Jak wygląda przejazd
> tych samochodów i dlaczego?
Samochód "A" skręca w lewo, wiec musi ustąpić pierwszeństwa pojazdowi "B",
następnie przecina wyznaczone (lub nie) pasy ruchu dla drogi z
pierwszeństwem i zajmuje pas na drodze z pierwszeństwem. Co chciałeś
napisać, że jak pojazd "A" już wjedzie i "zajmie" sobie pas na drodze z
pierwszeństwem, to "nabył" sobie pierwszeństwo i ma wolny przejazd przed
tym z dołu? :>
> Drugie skrzyżowanie to rondo. Ta sama sytuacja, i to samo pytanie.
Zakładając sytuację o której piszemy, tj. C-12 + A-7, pojazd "B" ma ustąpić
pierwszeństwa pojazdowi "A" znajdujacemu się już na skrzyżowaniu. Potem
może przejechać "z dołu na górę". Chociaż jeśli równo dojechali do
skrzyżowania a rondo jest takie jak w omawianym przypadku BMW-Mitsu, to
zapewne pojazd "B" przejedzie bez czekania aż pojazd "A" dotelepie się do
pojazdu "B" na którym spoczywać będzie konieczność ustąpienia mu
pierwszeństwa. Proste jak drut i jednocześnie pokazuje "magię" ronda w
stosunku do kwadratowego skrzyżowania, ponieważ prostym zabiegiem
ustawienia "przeszkody" w obszarze skrzyżowania, wyeliminowany został
_kolizyjny_ skręt w lewo. Przejazd odbędzie się szybciej i BEZKOLIZYJNIE.
Aleale, co tam ci uroiło w głowie w związku z tymi genialnymi przykładami?
Odnoszę nieodparte wrażenie że chciałeś zabłysnąć a wyszło jak zwykle. :>
>> Niestety masz zbyt ograniczone myślenie tudzież wyobraźnię by zrozumieć,
>> że dokładnie taka sama sytaucja jest na rondzie.
> No to się zaraz przekonamy.
Ilu was tam siedzi przy jednej klawiaturze?
Może przez to taki brak ładu i składu.
--
Pozdor Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 10.06.14 09:45 Myjk
- 10.06.14 09:46 Myjk
- 10.06.14 09:51 Myjk
- 10.06.14 09:53 Myjk
- 10.06.14 10:29 Myjk
- 10.06.14 10:47 MichaelData(R)
- 10.06.14 10:47 r...@k...pl
- 10.06.14 10:48 r...@k...pl
- 10.06.14 11:21 szerszen
- 10.06.14 11:44 szerszen
- 10.06.14 11:43 szerszen
- 10.06.14 19:25 John Kołalsky
- 10.06.14 19:33 MichaelData(R)
- 10.06.14 20:29 PlaMa
- 10.06.14 20:34 PlaMa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-21 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-03-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo