    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <lm4km3$a6s$1@speranza.aioe.org> <r...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <a...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <yn7id7izpvjd$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <tmf8enc621lz$.dlg@myjk.org> <lm9qat$smo$1@node2.news.atman.pl>
    <1m2uqijphu070$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <f...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <nr0xza0o12g3$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <6y1x308z72ak$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    Date: Tue, 3 Jun 2014 13:30:24 +0200

    Tue, 3 Jun 2014 12:53:04 +0200, szerszen

    > Ale o czym ty opowiadasz, Art. 22 2.Kierujący pojazdem jest obowiązany
    > zbliżyć się: 1)do prawej krawędzi jezdni - jeżeli zamierza skręcić w
    > prawo, Jakbyś nie nie kręcił, opuszczenia ronda to skręt w prawo.

    Kręcenie kierownicą, bo taka jest geometria "drogi" nie oznacza skrętu
    który definiuje Art. 22.2. -- przyjmij to w końcu do wiadomości. Podobnie
    konieczność użycia prawego kierunkowskazu przy "zjeździe" z ronda nie jest
    potwierdzeniem, że tam występuje skręt w prawo. Przeczytaj sobie KW, bo na
    próżno szukać będziesz konieczności migania przy "zjeździe" w PLPORD.

    > Tak mówią poziome znaki drogowe,

    Poziome znaki wyznaczają dostępną przestrzeń na obszarze skrzyżowania dla
    "kierunku" z pierwszeństwem. Jest to opisane w przepisach szczegółowych w
    sposób bardzo przejrzysty (z rysunkami włącznie). Znajdziesz to w DZ.U. 220
    Poz. 2181. Polecam przeczytać zanim zaczniesz znowu truć.

    > Ja problemu nie mam, to ty tworzysz nowe przepisy. Zatem masz to rondo,
    > masz sytuacje identyczną z omawianą, użyjmy tych samych aut, zatem kiedy
    > kończy się "władza" BME nad Mistubishi na tym rondzie?

    Nudzisz. To ty twierdzisz od początku, że wjeżdża się na pas ruchu i już to
    świadczy o "maniu" pierwszeństwa. Ja tak nigdy nie twierdziłem, co więcej
    uważam że kwestię udzielenia lub złamania pierwszeństwa rozstrzyga się
    dopiero w momencie kolizji (w tym jeśli ktośnie uderza w pojazd
    wymuszajacy, a przy próbie uniknięcia kolizji uderza w inny pojazd,
    krawężnik czy słup) -- jak nie przy policji, to przed sądem. Zatem, podaj
    łaskawie skąd dokąd pojazdy się poruszają, z jaką prędkością, wskaż miejsce
    kolizji, to ci powiem czy wg mnie A-7 jeszcze działał czy już nie działał.

    --
    Pozdor Myjk