    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Tue, 3 Jun 2014 11:54:02 +0200

    Fri, 30 May 2014 21:26:09 +0200, PlaMa

    > Sam przyznałeś, ze art. 22 ust. 4 obowiązuje na soro,
    > więc kto tu jeździ niezgodnie z przepisami?

    Pisałem o Art. 22., a w tym konkretnym wypadku, jak wynikało z kontekstu,
    chodziło o punkt 2. a nie 4. Więc nie wmawiaj mi znowu tego co ci się
    ubzdura. W sumie szczęście w nieszczęściu, że nie odpaliłeś w tym wypadku o
    Art. 22.6.2. :>

    > piszesz - zdarza się, że na turbinie ktoś z zewnętrznego pasa chce
    > krążyć dalej rondem; ja odpisuję - niemożliwe,

    Niemożliwe powiadasz? Widziałem tak jadących.
    To co mi tu wmawiasz, że niemożliwe...

    > znaki poziome wszystko i ładnie tam tłumaczą,

    Ja twierdzę natomiast, że znaki (linie i strzałki) tylko rozwiewają
    wszelkie wątpliwości, bo tak samo sprawnie można przejechać opierając się
    na przepisach ogólnych. Nie zawsze -- bo często znaki modyfikują znacznie
    przepisy ogólne (w końcu po to m.in. są) -- ale w części przypadków
    powielają tylko to co mówią przepisy ogólne. Ale co ważniejsze w tej
    kwestii, brak strzałek i linii ciągłych nie wyłącza nagle przepisów
    ogólnych, co np. u ciebie i szerszenia jest dosyć pospolite.

    > ripostujesz - nie potrafisz przeczytać co do ciebie piszę.

    No, nie potrafisz. Inaczej rozumiałbyś, że przecięcie linii ciągłej czy
    niezastosowanie się do strzałki kierunkowej to identyczne złamanie prawa
    jak złamanie przepisu ogólnego, w tym wypadku Art. 22. (konrektnie 2. --
    dopisuję jak krowie na rowie, żebyś nie musiał wysilać głowy i sobie tego
    faktu wyciągać z kontekstu dyskusji). Więc pytam ponownie, jaka jest
    różnica pomiędzy złamaniem znaku poziomego a złamaniem przepisu ogólnego i
    przez to złamanie przepisu wprowadzanie punktu kolizyjnego tam gdzie go być
    nie powinno?

    Kłamiesz. :P

    --
    Pozdor Myjk