  • 461. Data: 2016-03-01 16:08:57
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 14:47:25 -0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > i podeprzesz się wykładnią przepisów?

    Nawet nie zamierzam, to raczej dobre praktyki i doświadczenie. Zresztą jak bardzo
    chcesz, to możesz sobie to przyrównać do zwykłego skrzyżowania, podobna zasada.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 462. Data: 2016-03-01 17:17:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    szerszen wrote:

    > Nawet nie zamierzam, to raczej dobre praktyki i doświadczenie. Zresztą jak bardzo
    chcesz, to możesz sobie to przyrównać do zwykłego skrzyżowania, podobna zasada.

    gdzie masz zewnętrzny pas na zwy klym skrzyżowaniu i drugi zjazd?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 463. Data: 2016-03-01 17:44:25
    Temat: Re: Rondo
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Masz na tym wjeździe tylko C12+A7, nawet znaków poziomych nie ma,

    > szerszeń

    Człowieku, ty nie rozumiesz co pisze po polsku.
    Przecież było napisane "rondo oznakowane TYLKO C-12/A-7.
    Na "twoim" rondzie jest oznakowanie poziome.

  • 464. Data: 2016-03-01 17:44:48
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > zapominasz jeszcze o pasach dla pieszych.

    > Bzdura, bo już zostaną np. zablokowani na pierwszym zjeździe przez
    > pieszych przechodzących po pasach i zewnętrzny pas stoi ;)

    > szerszeń

    Jak już piesi potrzebni ci są do uzasadniania twoich bzdur to znaczy,
    że przypadek jest ciężki.

    Chcesz tak jeździć to jeździj, prawo tego nie zabrania.
    Problem jest w tym, że jest bardzo dużo durni, którzy zjeżdżają
    z ronda bezpośrednio z pasa środkowego lub zewnętrznego
    i nie udzielają pierwszeństwa jadącym pasem zewnętrznym,
    a mają taki prawny obowiązek, jeżeli tylko znaki nie wskazują inaczej.

  • 465. Data: 2016-03-01 18:19:36
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Jeśli zewnętrznym jedzie dalej niż do drugiego zjazdu, to jak najbardziej
    > tak.

    > szerszeń

    On jedzie zewnętrznym, bo musi. Po jego lewej jedzie kołek
    i wpycha sie przed niego, bo chce zjechać. Ten z zewnętrznego nie może
    zmienić pasa.

  • 466. Data: 2016-03-01 18:21:03
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-01 o 08:34, szerszen pisze:

    > Jeśli zewnętrznym jedzie dalej niż do drugiego zjazdu, to jak najbardziej tak.

    Nie wiem skąd ten drugi pas wziąłeś? Bo na pewno nie z PoRD. Powtórzę ci
    raz jeszcze, ktoś już wpadł na twój pomysł i stworzył turbiny, tam gdzie
    stwierdził, że nie powinno się jeździć jak po turbinie dał ronda.

  • 467. Data: 2016-03-01 18:22:18
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-01 o 16:08, szerszen pisze:

    > Zresztą jak bardzo chcesz, to możesz sobie to przyrównać do zwykłego skrzyżowania,
    podobna zasada.

    Na zwykłym skrzyżowaniu wjedziesz przetniesz komuś pas na chama i
    jeszcze go powyzywasz?

  • 468. Data: 2016-03-01 18:37:11
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2016-03-01 o 08:37, szerszen pisze:

    > Jak zrobisz PJ i choć rasz przeczytasz PoRD to się dowiesz skąd.

    już doczytałem w WĄTKU, że sobie taką umowę z kolegami zrobiłeś i to
    stąd. Ślicznie, ale PoRD w to nie mieszaj.

  • 469. Data: 2016-03-01 22:24:02
    Temat: Re: Rondo ... slalom.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    <5...@...182021.invalid> (Tom N) wrote:

    > On się po prostu go boi, bo jak raz na niego wjechał, to pół dnia krążył
    > aż ruch zelżał ;)

    > szerszeń

    Szerszeń - specjalność slalom na rondzie :)))) Doszedł w tym do perfekcji,
    bo nie może trafić we właściwy zjazd, albo sq..le nie wpuszczają go na pas
    zewnętrzny.

  • 470. Data: 2016-03-01 22:24:35
    Temat: Re: Rondo ... umówil się.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pel> napisał w wiadomości

    > już doczytałem w WĄTKU, że sobie taką umowę z kolegami zrobiłeś i to stąd.
    > Ślicznie, ale PoRD w to nie mieszaj.

    Dobre :)))))
    Szerszeń umówił się z kolegami na slalom na rondzie :)))))