  • 471. Data: 2016-03-01 22:40:10
    Temat: Re: Rondo ... zalerzyna.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tom N" <5...@...182021.invalid> napisał w wiadomości
    news:160229.182021.pms.3573.71@int.dyndns.org.invali
    d.160229.invalid...
    > Lucenty w

    > Ten pas bezpośrednio przy wyspie służy wg ciebie do:
    >
    > a) ruchu pojazdów
    > b) dobremu samopoczuciu projektanta SORO
    > c) zalerzyna
    >
    > 'Tom N'

    Ten pas służy do : a), b), rozgrzewania opon, sprawdzenia przyczepności
    opon, namiastka karuzeli dla miłośników.

    Co to jest "zalerzyna" ? Chodzi o coś nieświeżego, co się zależało ?

  • 472. Data: 2016-03-01 23:50:31
    Temat: Re: Rondo
    Od: masti <g...@t...hell>

    szerszen wrote:

    > Jak zrobisz PJ i choć rasz przeczytasz PoRD to się dowiesz skąd.

    a ty już przeczytałeś. To może wreszcie podasz odpowiedni przepis?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 473. Data: 2016-03-02 08:29:59
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 17:44:25 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Człowieku, ty nie rozumiesz co pisze po polsku.

    To chyba ty czegoś nie rozumiesz. ;)
    Ale dałes na to dowody wielokrotnie.

    > Przecież było napisane "rondo oznakowane TYLKO C-12/A-7.
    > Na "twoim" rondzie jest oznakowanie poziome.

    A skąd będziesz o tym wiedział wieżdżając na to "rondo" z tej strony pierwszy raz?
    Czyżby nie pasowało do teorii? ;)

    Bzdurzysz i tyle, samotne oznakowanie C12+A7 o niczym nie przesądza, tak samo jak o
    niczym nie przesądzają wyśmiane przez ciebie prowadzenia wjazdów na wyspę lub obok
    niej. Mogą jedynie sugerować ruch odbywający się na obwiedni, ale nie determinują go.
    Zamiast brnąć w głupotę przyznajs się do błędu i tyle.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 474. Data: 2016-03-02 08:44:04
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 17:44:48 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Jak już piesi potrzebni ci są do uzasadniania twoich bzdur to znaczy,
    > że przypadek jest ciężki.

    No tak, bo twoja teoria się wali, a piesi przecież nie mają żadnego wpływu na ruch na
    C12 :)
    Poczytaj ty sam siebie.

    > Problem jest w tym, że jest bardzo dużo durni, którzy zjeżdżają
    > z ronda bezpośrednio z pasa środkowego lub zewnętrznego
    > i nie udzielają pierwszeństwa jadącym pasem zewnętrznym,
    > a mają taki prawny obowiązek, jeżeli tylko znaki nie wskazują inaczej.

    A co ma piernik do wiatraka?
    To że ktoś łamie przepisy nie zmienia postaci rzeczy, że pasy są i należy z nich
    korzystać.
    Jakby inne durnie jeździły poprawnie, tak jak napisałem, byłoby mniej takich sytuacji
    jak opisujesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 475. Data: 2016-03-02 08:46:20
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 18:21:03 +0100
    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Nie wiem skąd ten drugi pas wziąłeś?

    Z logiki i poniekąd włąśnie z PoRD, ale to trzeba go i przeczytać i pomyśleć ;)

    > Powtórzę ci
    > raz jeszcze, ktoś już wpadł na twój pomysł i stworzył turbiny, tam gdzie
    > stwierdził, że nie powinno się jeździć jak po turbinie dał ronda.

    Ale mi nie musisz tego powtarzać, bo wiem to od dawna, przynajmniej takie Lucenty są
    zmuszone do nauki.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 476. Data: 2016-03-02 08:48:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 18:22:18 +0100
    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Na zwykłym skrzyżowaniu wjedziesz przetniesz komuś pas na chama i
    > jeszcze go powyzywasz?

    A PJ masz, czy tylko hobbistycznie tu piszesz?

    A na zwykłym skrzyżowaniu z prawego pasa to gdzie możesz pojechać?
    Naprawdę nie widzisz podobieństwa?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 477. Data: 2016-03-02 08:50:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 16:17:53 -0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > gdzie masz zewnętrzny pas na zwy klym skrzyżowaniu i drugi zjazd?

    A co ma piernik do wiatraka?

    Przecież nie twierdzę że to wykładnia prawna, tylko na zasadzie analogii, co zresztą
    znakomicie ułatwia ruch na rondach, szczególnie niedużych i wpływa na płynność ruchu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 478. Data: 2016-03-02 08:51:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 28 Feb 2016 19:26:31 +0100, neelix

    > Jest nawet obowiązkiem. :-)

    Wyjątkiem kiedy nie trzeba, a nawet NIE WOLNO się trzymać prawej, jest
    skrzyżowanie gdzie PRZECINAJĄ SIĘ DROGI, a więc jest to jedno z miejsc
    gdzie ZMIENIA SIĘ KIERUNEK. Niestety niektórzy nie mogą pojąć, że jak nie
    ma przed/na skrzyżowaniu oznakowania pionowego i poziomego dotyczącego
    możliwych kierunków ruchu, to obwiążują *przepisy* *ogólne* (ARt. 22.), a
    te NAKAZUJĄ używanie konkretnych pasów w zależności od kierunku jazdy.

    I jakoś wszystko jest jasne jak skrzyżowanie jest "typowe", niestety
    niektórym się wszystko pieprzy jak wyspę postawią na skrzyżowaniu. Bo sobie
    miszczowie interpretacji wyobrażają tam jakąś osobną drogę, parę skrzyżowań
    w jednym skrzyżowaniu, same skręty w prawo itp. bzdury. Przez co nie da się
    szykbo i płynnie przejechać przez skrzyżowanie używając DWÓCH pasów, bo
    trzeba jeszcze uważać na "kołków" co z prawego pasa w lewo skręcają...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 479. Data: 2016-03-02 11:44:27
    Temat: Re: Rondo ... nieporozumienie.
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > A skąd będziesz o tym wiedział wieżdżając na to "rondo" z tej strony
    > pierwszy raz?

    Wróciłem do postu początkowego z tego podwątku
    i wiem dlaczego jest różnica zdań.
    Ja piszę "TYLKO C-12/A-7", a ty piszesz "bez innych znaków pionowych"
    W ten sposób doszło do nieporozumienia.

    > Bzdurzysz i tyle, samotne oznakowanie C12+A7 o niczym nie przesądza,
    > szerszeń

    Jakiego oznakowania ronda jeszcze ci brakuje ?
    Jest bardzo dużo rond oznakowanych TYLKO C-12/A-7.

  • 480. Data: 2016-03-02 11:44:43
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > No tak, bo twoja teoria się wali, a piesi przecież nie mają żadnego wpływu
    > na ruch na C12 :)

    >szerszeń

    Piesi mają taki sam wpływ na wszystkie pojazdy przejeżdżające
    przez rondo. Wpływ pieszych jest taki sam, czy jedziesz slalomem, czy nie.