  • 451. Data: 2016-03-01 08:34:28
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Feb 2016 21:04:31 +0100
    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Jadąc grzecznie, równo i przepisowo swoim pasem utrudnia ruch bo ktoś
    > chciałby sobie przejechać przez jego pas?

    Jeśli zewnętrznym jedzie dalej niż do drugiego zjazdu, to jak najbardziej tak.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 452. Data: 2016-03-01 08:35:49
    Temat: Re: Rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Feb 2016 18:06:30 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > A ty będziesz utrudniał mi wjazd na pas wewnętrzny.

    Tobie?
    :) Przecież ty się boisz tego pasa i go ignorujesz.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 453. Data: 2016-03-01 08:37:07
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Feb 2016 20:58:55 +0100
    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > skąd ty wziąłeś ten drugi zjazd? Wyśniłeś go sobie i starasz się to
    > teraz promować?

    Jak zrobisz PJ i choć rasz przeczytasz PoRD to się dowiesz skąd.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 454. Data: 2016-03-01 09:30:32
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Tobie?
    > :) Przecież ty się boisz tego pasa i go ignorujesz.

    > szerszeń

    A ty będziesz utrudniał temu z twojej prawej zmianę pasa na wewnętrzny.

    Ja niczego nie ignoruję. Znów nie czytasz uważnie i wyciągasz złe wnioski.

  • 455. Data: 2016-03-01 09:41:17
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Jeśli zewnętrznym jedzie dalej niż do drugiego zjazdu, to jak najbardziej
    > tak.

    > szerszeń

    To ty utrudniasz ruch zajmując pas środkowy.
    On wjechał pierwszym wjazdem i chce zmienić pas na środkowy,
    a ty zajmujesz ten pas środkowy i utrudniasz jemu zmianę pasa.

  • 456. Data: 2016-03-01 09:53:58
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 09:41:17 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > To ty utrudniasz ruch zajmując pas środkowy.

    A lekarstwa już brałeś?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 457. Data: 2016-03-01 14:54:24
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    PlaMa <m...@w...pel> wrote:

    > Ale skoro o kursach mówimy, to na kursach również uczą, że jak skręcasz na
    > skrzyzowaniu w lewo, ewentualnie na rondzie chcesz pojechać 3 zjazdem to
    > powinieneś zająć wewnętrzny pas, a nie zewnętrzny.

    > szerszeń

    Skąd wiesz czego uczą na kursach ? Jak dawno zdałeś egzamin po takim
    kursie ? Kto, kiedy i gdzie tak uczy ? Na ilu kursach tak uczą, a na ilu
    uczą inaczej ?

  • 458. Data: 2016-03-01 15:12:30
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Nikt tego nie neguje, ale po to jest więcej pasów, aby je zajmować i
    > jechać nimi do tych dalszych zjazdów, a nie zajmować tylko zewnętrzny,

    Jeżeli tego nie negujesz to po co chcesz napełniać rondo.
    Wjazd dwoma pasami, zjazd jednym pasem.
    Rondo to nie chwilowa przechowalnia.
    Dodatkowo chcesz, aby pojazdy nawzajem się tasowały,
    jedni mają się przepychać do wewnątrz, by za chwilę przepychać się
    na zewnątrz. W rezultacie przejazd przez rondo spowolni się.

    Już pisałem o tym wiele razy. Czego jeszcze nie rozumiesz ?
    Zastanów się i zadaj konkretne pytanie, bo jak dotąd to tylko klepiesz
    w kółko ten sam pacierz.

    > Niestety to ty je zapychasz, jeżdząć do okoła zewnętrznym.

    > szerszeń

    Wjeżdżający czasami będą musieli chwilę poczekać.
    Ale będą czekać na wjazdach, a nie w środku ronda.
    Jest to dużo bezpieczniej niż zmiany pasów i przepychanie się wewnątrz
    ronda. Jadący po zewnętrznej zjadą dużo szybciej, bo nikt im nie będzie
    przeszkadzał; tym samym wjeżdżający będą mogli szybciej
    wjechać na rondo. Generalnie przepustowość ronda
    zwiększy się w ten sposób.

  • 459. Data: 2016-03-01 15:32:19
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 1 Mar 2016 15:12:30 +0100
    "Lucenty" <n...@w...pl> wrote:

    > Już pisałem o tym wiele razy.

    To że o czymś pisałeś wiele razy, nie oznacza że jest to prawdą.
    Mało tego, to że się mylisz, też udowodniłeś wiele razy.

    Nic się nie spowolnim, a wręcz odwrotnie, jak tylko tacy jak ty nauczą się po
    wielopasowych C12 jeździć, a nie naginać tylko zewnętrznym niezależnie od tego którym
    zjazdem chcą zjechać.

    Mam takich rond w okolicach domu kilka, wiekszosć ludzi jeździ tak jak to opisuję i
    wszystko łądnie śmiga, jeśłi gdzieś jest spiętrzenie samochodów, to tylko na prawym
    pasie, do skrętu w pierwszy zjazd.

    Bo krynico wiedzy wszelakiej, zapominasz jeszcze o pasach dla pieszych. Ale już jak
    powiedziałem, aby to zrozumieć, to trzeba mieć praktykę, a nie tylko teorię wyssaną z
    brudnego palucha.

    > Jest to dużo bezpieczniej niż zmiany pasów i przepychanie się wewnątrz
    > ronda.

    Po to są pasy, jeśli się boisz, jeśli stwarzasz przy tym sytuacje potencjalnie
    niebezpieczne, to albo kurs doszkalający, albo zostaw PJ w najbliższym szalecie.

    > Jadący po zewnętrznej zjadą dużo szybciej, bo nikt im nie będzie
    > przeszkadzał;

    Bzdura, bo już zostaną np. zablokowani na pierwszym zjeździe przez pieszych
    przechodzących po pasach i zewnętrzny pas stoi ;)

    Myśl chłopaku trochę więcej niż tylko przez pryzmat swojej wioski i krzyżówek z
    testów.

    > Generalnie przepustowość ronda
    > zwiększy się w ten sposób.

    Generalnie piszesz głupoty, upchnięcie ruchu z dwóch pasów na jeden, zawsze spowolni
    ruch, a nie go przyspieszy.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 460. Data: 2016-03-01 15:47:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    szerszen wrote:

    > Jeśli zewnętrznym jedzie dalej niż do drugiego zjazdu, to jak najbardziej tak.

    i podeprzesz się wykładnią przepisów?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?