    From: dddddddd <f...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Rondo vs. skrzyżowanie
    Date: Fri, 11 Oct 2013 06:56:46 +0200

    W dniu 2013-10-10 23:16, X-Man pisze:

    > no bo może ta obwodnica i wiadukt się do tego przyczyniły ale
    > filozofował nie będę bo tego nie widzę

    pewnie w niewielkim stopniu tak - bo zawsze ktoś z tej obwodnicy może
    zjechać - ale ogólnie faktycznie ruch idzie od jednej strony (z rana w
    stronę centrum), ale dużo ludzi nie włącza kierunków przy wyjeździe z
    ronda przez co inni nie wiedzą że zjedzie. Dodatkowo zapierdalacze tacy
    jak ja mimo włączonego kierunkowskazu wstrzymają ruch napływowy na
    rondo, bo jak taki zapieprza szybciej niż inni, to pewnie nie skręci (i
    słuszne podejście)

    > właśnie w tym rzecz żeby dawać je tam gdzie są potrzebne zamiast np
    > świateł gdzie ludzie bezsensownie stoją zeby jeden samochód z bocznej
    > uliczki mógł się włączyć do ruchu,

    Akurat na DK35 bardziej by się sprawdziły światła (teraz tam chyba nic
    nie wyjeżdża, bo to ronda przyszykowane do przyszłych fabryk, ale nawet
    jak te fabryki powstaną, to lepiej żeby światła wykrywały auta na
    poprzeczce i zmieniały w tym czasie światła, bo przecież do fabryk to
    będą jeździć drupy np. o 6:00, 7:00 itp., a np. o 10:00 ruch na DK może
    iść płynnie, zielona fala, bez ronda

    Łukasz