-
Data: 2013-10-11 13:05:19
Temat: Re: Rondo vs. skrzyżowanie
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości
W dniu 11.10.2013 o 11:16 J.F <j...@p...onet.pl> pisze:
>> Samo takie nic nie da, musialbys jeszcze pasy wymalowac w rondo
>> turbinowe, zeby trzeba bylo migac wyraznie przy zmianie pasa.
>Można by wymalować pasy naokoło "okrągłej części ronda" żeby
>zjeżdżając z ronda zmieniało się pas i żeby było wiadomo, że trzeba
>migać bo faktycznie zjeżdżając "na wprost" nie byłoby to takie
>oczywiste.
>Chodziło mi o ronda jednopasmowe więc nie ma tu co mieszać turbin.
Jesli kierowca wjezdzajacy nie bedzie wyraznie widzial ze ten na
obwodzie musi zjechac, bo pas mu tak prowadzi - to sie wiele nie
zmieni.
>> Tylko ze to o ktorym pisze wyglada tak
>> https://maps.google.pl/?ll=51.157718,17.010154&spn=0
.000575,0.001448&t=h&z=20
>Takie ronda (2 lub więcej pasów biegnących dookoła) mz to porażka.
>Pomijając to, że każdy ma inną teorię na temat jazdy po takim
>rondzie, to nie podnoszą znacząco przepustowości,
Tu sie zgodze, ale nie o to mi chodzi.
> niepotrzebnie zwiększają ilość koniecznych zmian pasa i ustąpień
> pierwszeństwa.
No nie, bo w koncu mozna jechac stale prawym pasem. Tylko po co wtedy
lewy.
Ale ja o czym innym. Masz zjazd w pewnej odleglosci od wjazdu - widac
ze ktos zjezdza.
Masz dwa pasy na rondzie, wiec jadacy lewym nie blokuje wjazdu.
A jednak jest korek.
>A w przypadku mniejszych wersji i tak ciężarówki i autobusy jadą tak
>jakby był jeden pas.
Autobus tam jest chyba jeden na kwadrans, a ciezarowek tez malo.
>Zamiast tego powinny być ronda turbinowe albo ronda z zupełnie
>niezależnymi pasami do prawoskrętów i pasem okrężnym (pojedynczym)
>dla jadących prosto i w lewo.
to i tak nie wyeliminuje wad rond wielopasowych, czyli krzyzowania
kierunkow ruchu.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.10.13 13:29 Myjk
- 11.10.13 13:45 PlaMa
- 11.10.13 13:50 Myjk
- 11.10.13 14:23 PlaMa
- 11.10.13 14:29 Myjk
- 11.10.13 14:36 PlaMa
- 11.10.13 14:42 Myjk
- 11.10.13 19:56 Shrek
- 11.10.13 21:45 Myjk
- 12.10.13 15:36 Shrek
- 29.11.13 10:33 r...@k...pl
- 29.11.13 15:12 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=