    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 10 Dec 2014 16:15:48 -0800 (PST)
    <lm0eh2$pp$1@usenet.news.interia.pl> <w...@m...org>
    <547ed1bc$0$2654$65785112@news.neostrada.pl>
    <1if8tiedqpqb5$.dlg@myjk.org> <m5vovs$8fu$1@dont-email.me>
    <1b9m43ed8pyq9$.dlg@myjk.org>
    <5486ae70$0$21561$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.141209.invalid>
    <1...@m...org> <m6ao8b$cin$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Rondo .. linia ciągła.
    From: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 01:03:59 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
    > "Myjk" wydumał(a) w wiadomości ID news:143kcwhz8sqpy.dlg@myjk.org
    >
    > Ależ k..wa pie..sz a logika w czarnej du..ie :) zwykłe SKRZYŻOWANIE najczęściej
    > jest DWUKIERUNKOWE pierdziku :)
    > Jeśli odnosisz się do ronda to jest to skrzyżowanie JEDNOKIERUNKOWE. Pokaż mi
    > jazdę w _przeciwnym_ kierunku na rondzie (pod prąd innym pasem ruchu). No? Czekam
    > "znafco" Buehehehe. Znak C12 określa ruch OKRĘŻNY ale również informuje że jest
    > to JEDYNY (JEDEN) kierunek ruchu... czyli JEDNOKIERUNKOWY!

    > No nie, to ty uznajesz że się skręca w LEWO na rondzie. Prosto w wyspę, hehehe.

> [...]
    To nie idzie o bezwzględne pierwszeństwo zjeżdżając z wewnętrznego pasa na rondzie.
    tak zwyczajnie jak zjeżdżać z wewnętrznego pasa to na zewnętrznym nie ma prawa nikogo
    być. Nie można mieć pierwszeństwa nad nie istniejącym pojazdem. A jak już tam jest
    jakiś pojazd, na zewnętrznym pasie, to jest tam nielegalnie. Jak widzę status ronda
    jako metody na naprawę samochodu za czyjeś pieniądze jest jak Lenin. Wiecznie żywy.