-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin1
!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Rondo - kierunek
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <56c1a5a8$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
<56c1b95b$0$22832$65785112@news.neostrada.pl>
<n9sfce$tnb$4@node2.news.atman.pl>
<l...@4...com> <y...@m...org>
<56c221c0$0$644$65785112@news.neostrada.pl> <13gtnsx5xwka5$.dlg@myjk.org>
<2...@t...pl>
<q...@m...org> <n9v76k$pgk$1@node2.news.atman.pl>
<1rxchuuue0lbi$.dlg@myjk.org> <n9vam1$t1g$1@node2.news.atman.pl>
<u...@m...org>
<2...@t...pl>
<1...@m...org> <na1cpu$5r2$1@node1.news.atman.pl>
<lilneng199u1$.dlg@myjk.org> <na1ikg$btm$1@node1.news.atman.pl>
<a...@m...org> <na1s7p$cjg$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 17 Feb 2016 15:43:14 +0100
Message-ID: <1...@m...org>
Lines: 102
NNTP-Posting-Host: 79.185.167.241
X-Trace: 1455720148 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22821 79.185.167.241:12283
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577000
[ ukryj nagłówki ]Wed, 17 Feb 2016 14:23:16 +0100, Shrek
>>> Nie jest (znaczy może być, ale w przypadku klasycznego ronda nie jest).
>> Aha, znaczy w zależności od tego jak ci wygodnie jest albo nie jest.
> Nie w zależności od tego jak mi pasuje, tylko w zależności od tego czy
> na danym skrzyżowaniu zawracanie jest pojedynczym manewrem, czy składa
> się nań kilka.
Na danym skrzyżowaniu, o ile znowu nie zaczniesz wciskać przykładów z
wieloma skrzyżowaniami, oraz nie założysz auta które się w łuku na raz nie
zmieści i będzie musiało cofać i kombinować, to zawsze będzie jeden manewr.
Przyswój to w końcu.
> Cóż przykro mi, że skrzyżowania nie wszystkie są identyczne,
> co budzi twój niepokój;)
Dlatego żeby to "udowodnić" musiałeś znaleźć przkłady gdzie jest parę
skrzyzowań i parę różnych manewrów. Jasna sprawa.
> Podobnie z parkowaniem - raz wystarczy wrzucić kierunek i już,
> a czasem trzeba kombinować - nie ma to nic wspólnego z tym czy
> mi wygodnie z tym, czy nie. Tak jest i już.
No wreszcie, może patrząc na to co wysmarowałeś załapiesz różnicę kiedy
jest jeden manewr, a kiedy może ich być więcej.
>> Tylko wg twojej "wielkiej" teorii, gdy zmienisz pod siebie to co zapisane w
>> PoRD i "uznasz", że rondo to nie jest JEDNO skrzyżowanie, tylko droga i
>> zestaw skrzyżowań.
> Taa - jasne - bo jak rondo jest "niewyprostowane" i jest to jednop
> skrzyżowanie, to zmiana pasa już nie jest manewrem. Co ty bierzesz?
Co ty znou bredzisz? Zmiana pasa to zupełnie inny manewr niż zmiana
kierunku na skrzyżowaniu i oczywiście że jest to oddzielny manewr i może
występować jednocześnie, ale nadal ma sięto nijak do teorii dzielenia
jednego manewru na parę bo <wstaw tu litanię wymyślonych powodów>.
>> Zresztą z tego samego powodu próbujesz to udowadniać, na
>> sensownej wg ciebie analogi, wielu skrzyżowań.
> To jeszcze raz napiszę - nie ma znaczenia czy jest okrągłe czy7
> podłużne, nie ma znaczenia czy to jedno skrzyżowanie czy kilka.
Ma znaczenie, czego nie możesz przyswoić, dlatego ci głupoty wychodzą!
> Znaczenie ma to, że masz sygnalizować najbliższy manewr - koniec. Jakieś
> durne implikacjie dotyczące ilości skrzyżowań sam sobie wymyślasz i
> wciskasz innym.
No toć przecież sygnalizuję manewr zawracania na najbliższym skrzyżowaniu.
Borzeeee.Jedynym który coś wciska jesteś ty, wciskasz że jeden manewr
skłąda sięz kilku manewrów, choć wcale z kilku manewrów się nie składa. I
jeszcze próbujesz to udowadniać przez analogię do kilku skrzyżowań.
>> Znowu chcesz zaprzeczyć, że manewr opisany w przepisach jako skręt czy
>> zwracanie, nie wykonujesz na skrzyżowaniu tylko na drodze z wieloma
>> skrzyzowaniami?
> Co za różnica? Mogę sobie wykonywać nawet bez skrzyżowania, czy na
> parkingu (dla ułatwienia oznaczonym jako strefa ruchu) - mam tylko
> zasygnalizować najbliższy manewr. Nie ma znaczenia, rondo, kwadratowe,
> podłużne, parking, jedno skrzyżowanie, węzeł, czy co tam sobie jeszcze
> wymyślisz.
To po cholerę trzepiesz pianę? Wykonujesz na drodze, to sygnalizujesz
lewym. Wykonujesz na skrzyżowanu, też sygnalizujesz lewym. Ale nie, ty
wpadasz na skrzyżowanie C-12 gdzie trzeba ominąć wyspę po prawej, więc
zaraz będziesz drzeć manewr na strzępy, bo tu raz mocniej szarpniesz
kierownicą w prawo, to już przecież manewr się rozczłonkowuje, rozpada,
dewastuje, przestaje istnieć i zamienia się w serię manewrów i wszelkie
zasady które byłyby jasne gdyby nie było tej przeklętej wyspy byłyby jasne,
to tutaj urastają ci do rangi kosmicznego problemu.
>>> Nie ma znaczenia - węzeł, skrzyżowanie, 4, 5 czy 8 skrzyżowań czy jakaś
>>> kombinacja węzła z rondem i wiaduktem. Zasady są takie same -
>>> sygnalizujesz zmianę pasa lub kierunku - przy czym dotyczy to
>>> najbliższego manewru a nie twojego wielkiego planu pojechania np z
>>> północy na wschód.
>>
>> No widzę, że nie ma dla ciebie różnicy czy jest jedno skrzyżowanie czy
>> wiele skrzyżowań. Przecież od poczatku w tym jest problem, że nie
>> dostrzegasz tej elementarnej różnicy.
>
> To ci tłumaczę przecież, że nie ma. To wynika tylko z twojego urojenia
> "jedno skrzyżowanie jeden manewr", choć przecież sam już chyba
> przyznałeś, że to bzdura.
Ma znaczenie, czego nie umiesz albo nie chce pojąć. Dlatego dajesz bzdurne
analogie i równie bzdurne wnioski ci wychodzą.
> Jeszcze raz zapytam wprost - manewr "skrętu w lewo na rondzie" kończysz
> z lewym czy prawym kierunkiem?
Kończę tak, jak na każdym innym skrzyzowaniu, niezależnie od tego jak
skrzyżowanie wygląda. Bo nie jestem tobą i nie ma dla mnie różnicy czy jadę
po "klasycznym" rondzie, po "prostym" rondzie, czy po "kwadratowym"
skrzyżowaniu. Moja jazda jest uniwersalna, WSZĘDZIE, tak samo jak
uniwersalne są przepisy.
Tymczasem EOT, bo szkoda mi już więcej czasu na kopanie sie z koniem.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.16 15:48 Myjk
- 17.02.16 15:49 Shrek
- 17.02.16 15:51 Shrek
- 17.02.16 16:00 szerszen
- 17.02.16 18:15 re
- 17.02.16 18:38 re
- 18.02.16 03:28 Lucenty
- 18.02.16 04:58 Lucenty
- 18.02.16 05:05 Lucenty
- 18.02.16 06:27 Shrek
- 18.02.16 08:30 szerszen
- 18.02.16 09:40 Myjk
- 18.02.16 09:45 Myjk
- 18.02.16 09:51 Myjk
- 18.02.16 10:06 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=