  • Data: 2016-02-16 19:40:16
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16.02.2016 19:29, Myjk wrote:

    > Naprodukowałeś bzdurki dla udowodnienia swojej "teorii" to przecież nie
    > będę przyklaskiwał. Ale oczywiście możesz próbować udowodnić, że zawrócenie
    > na JEDNYM skrzyżowaniu to to samo co zawrócenie korzystając z dwóch lub
    > więcej skrzyżowań na BEZKOLIZYJNYM węźle. Startuj.

    Nie, nie, nie - to ty wymyśliłeś, że mruga się w zależności od tego
    gdzie finalnie chcesz pojechać _przed_ skrzyżowaniem, a nie że
    sygnalizuje się najbliższy manewr. No więc pokaż, gdzie tak jest
    napisane - już ustaliliśmy, że przed węzłem, nie, przed zakrętem nie,
    teraz twoja kolej - gdzie jest napisane, że przed skrzyżowaniem tak.

    > Przecież widzę, że dla ciebie to żadna róznica, dlatego bzdury wypisujesz.

    Jakaś tam jest, ale dalej jestem ciekawy gdzie jest napisane, że masz
    przed skrzyżowaniem mrugać w którym kierunku pojedziesz finalnie, a nie
    najbliższy manewr.

    > Znowu tyle jałowo się naprodukowałeś. Nie szkoda ci czasu?

    Jeszcze nie. Na razie udało się podsumować - no więc gdzie;)

    Shrek.