  • Data: 2016-02-16 19:29:44
    Temat: Re: Rondo - kierunek
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 Feb 2016 18:49:53 +0100, Shrek

    > Dobra - tak właśnie myślałem - zaraz Myjk krzyknie, że węzeł to nie
    > skrzyżowanie i jest.

    Naprodukowałeś bzdurki dla udowodnienia swojej "teorii" to przecież nie
    będę przyklaskiwał. Ale oczywiście możesz próbować udowodnić, że zawrócenie
    na JEDNYM skrzyżowaniu to to samo co zawrócenie korzystając z dwóch lub
    więcej skrzyżowań na BEZKOLIZYJNYM węźle. Startuj.

    > Co za różnica na skrzyżowaniu czy na węźle?

    Przecież widzę, że dla ciebie to żadna róznica, dlatego bzdury wypisujesz.

    > A wiem, to nie rondo;)

    Znowu tyle jałowo się naprodukowałeś. Nie szkoda ci czasu?

    --
    Pozdor
    Myjk