  • 571. Data: 2014-12-09 21:47:53
    Temat: Re: Rondo .. linia ciągła.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Dec 2014 21:17:08 +0100, Tom N

    > To dlaczego bijesz pianę, zamiast przyznać sie do pomyłki...

    Przecież nigdy nie twierdziłem, że na skrzyżowaniu jest woda.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 572. Data: 2014-12-09 21:58:29
    Od: <4...@3...215829.invalid> (Tom N)

    Myjk w

    > Tue, 9 Dec 2014 21:17:08 +0100, Tom N

    > Przecież nigdy nie twierdziłem, że na skrzyżowaniu jest woda.

    Owszem, stwierdziłeś: "Przejazd przez skrzyżowanie, [...]
    pojazdów poruszających się z różnych kierunków, nie jest żadnym skrętem!

    "skrzyżowanie służy głównie do zmiany kierunku (wyjątkiem jest jazda na
    wprost)."

    Czyli (wykluczamy jazdę na wprost) przejazd przez skrzyżowanie nie jest
    skrętem, ale nim jest.

    Zostałeś pożarty przez własne ego...

    --
    'Tom N'

  • 573. Data: 2014-12-09 22:11:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Dec 2014 21:58:29 +0100, Tom N

    > Owszem, stwierdziłeś

    Nic takiego nie stwierdziłem, kłamczuszku.
    Długo jeszcze będziesz przytruwać żeby swoje zielone ego nakarmić?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 574. Data: 2014-12-09 22:28:25
    Od: <3...@9...222825.invalid> (Tom N)

    Myjk w

    Owszem, napisałeś:
> [...]

    wprost)."

    > Długo jeszcze będziesz przytruwać żeby swoje zielone ego nakarmić?

    Upps, o ego to ja pisałem...

    --
    'Tom N'

  • 575. Data: 2014-12-09 23:18:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Dec 2014 22:28:25 +0100, Tom N

    > Owszem, napisałeś:

    Gdzie tam jest coś o wodzie na skrzyżowaniu, kłamczuszku?

    > Upps, o ego to ja pisałem...

    Ja pisałem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 576. Data: 2014-12-10 09:05:04
    Od: <3...@4...090504.invalid> (Tom N)

    Myjk w

    > Tue, 9 Dec 2014 22:28:25 +0100, Tom N

    > Gdzie tam jest coś o wodzie na skrzyżowaniu, kłamczuszku?

    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/owszem.html>
    owszem
    1. <<partykuła potwierdzająca to, co powiedział rozmówca,

    > Ja pisałem.

    Owszem, też pisałeś...

    --
    'Tom N'

  • 577. Data: 2014-12-10 15:10:26
    Temat: Re: Rondo ..
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > Tue, 9 Dec 2014 08:14:08 +0100, Jankol

    > Wolno! Chyba, że jakiś inteligent nakaże wymalować linie ciągłą.

    > Nie obowiązuje, bo jesteś na obszarze skrzyżowania, a nie na drodze
    > jednokierunkowej.

    Nigdzie nie znalazłem przepisu opisującego, że art. 22 PoRD
    nie obowiązuje na skrzyżowaniu.
    Podaj gdzie go znalazłeś i podaj treść.

    > Przejazd przez skrzyżowanie, bo tak należy rozumieć pokonywanie ronda
    > zgodnie z geometrią, spowodowane przez omijanie wysepki postawionej na
    > *ŚRODKU* *SKRZYŻOWANIA* w celu eliminacji bezpośredniej kolizyjności
    > pojazdów poruszających się z różnych kierunków, nie jest żadnym skrętem!
    > Rondoprostowaczu.

    O co ci chodzi ?
    Oczywiscie, że to nie jest skręt, tylko jest to ruch dookoła wyspy lub placu
    w nakazanym kierunku.

    > Niedługo to wszyscy będą korzystać tylko z jednego pasa przed, na i za
    > skrzyżowaniem, bo przecież nie da się po ludzku pojechać korzystając z
    > dostępnych pasów od poczatku do końca.

    Niestety, za dużo jest wypadków przy zjeżdżaniu z pasa wewnętrznego.

  • 578. Data: 2014-12-10 17:24:22
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > Niedługo to wszyscy będą korzystać tylko z jednego pasa przed, na i za
    > skrzyżowaniem, bo przecież nie da się po ludzku pojechać korzystając z
    > dostępnych pasów od poczatku do końca. Dobrze, że wykombinowali ronda
    > turbinowe dla rondoprostowaczy, po nich się nie da jeździć w kółko i
    > przyciąć z prawego pasa w lewo.
    > Pozdor Myjk

    Da się korzystać z wszystkich dostępnych pasów, ale takie skrzyżowanie
    musi być odpowiednio oznakowane. I takie skrzyżowania są.

  • 579. Data: 2014-12-10 18:24:47
    Temat: Re: Rondo .. i rondoprostowacz.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

> [...]
    > *ŚRODKU* *SKRZYŻOWANIA* w celu eliminacji bezpośredniej kolizyjności
    > pojazdów poruszających się z różnych kierunków, nie jest żadnym skrętem!

    Rondoprostowacz to jesteś ty, bo chcesz przejeżdżać przez rondo
    tak jak przez zwykłe skrzyżowanie :))))

  • 580. Data: 2014-12-10 19:03:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > dostępnych pasów od poczatku do końca. Dobrze, że wykombinowali ronda
    > turbinowe dla rondoprostowaczy, po nich się nie da jeździć w kółko i
    > przyciąć z prawego pasa w lewo.

    oczywiście, zę się da i to legalnie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl