  • 581. Data: 2014-12-10 19:50:37
    Temat: Re: Rondo .. art.22 obowiązuje.
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    Użytkownik "Jankol" <b...@w...pl.pl> napisał w wiadomości
    news:54885515$0$22790$65785112@news.neostrada.pl...

    news:1xf5aa6792p1e.dlg@myjk.org...
    > Tue, 9 Dec 2014 08:14:08 +0100, Jankol

    > Wolno! Chyba, że jakiś inteligent nakaże wymalować linie ciągłą.

    > Nie obowiązuje, bo jesteś na obszarze skrzyżowania, a nie na drodze
    > jednokierunkowej.

    Nigdzie nie znalazłem przepisu opisującego, że art. 22 PoRD
    nie obowiązuje na skrzyżowaniu.
    Podaj gdzie go znalazłeś i podaj treść.
    =================
    Myjk, nie masz szans go podać, bo takiego przepisu nie ma.
    Na rondzie też przestrzegaj art. 22 PoRD.

  • 582. Data: 2014-12-10 22:16:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Dec 2014 19:50:37 +0100, Jankol

    > Myjk, nie masz szans go podać, bo takiego przepisu nie ma.
    > Na rondzie też przestrzegaj art. 22 PoRD.

    Przecież przestrzegam. Chcę, zgodnie z Art. 22. PORD (jak masz wątpliwości
    czego dotyczy przepis, przeczytaj sobie choćby opis tego działu), zmienić
    kierunek jazdy, to się należycie do tego manewru ustawiam i wykonuję tę
    zmianę kierunku na skrzyżowaniu. Przy czym nie rozdzielam tego manewru na
    czynniki pierwsze, jak rondoprostowacze, bo tam nie ma paru skrzyżowań na
    skrzyżowaniu z drogą jednokierunkową.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 583. Data: 2014-12-10 22:17:42
    Temat: Re: Rondo .. i rondoprostowacz.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Dec 2014 18:24:47 +0100, Jankol

    > Rondoprostowacz to jesteś ty, bo chcesz przejeżdżać przez rondo
    > tak jak przez zwykłe skrzyżowanie :))))

    Pokaż przepis, że rondo jest niezwykłym skrzyżowaniem, rondoprostowaczu. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 584. Data: 2014-12-10 22:37:51
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > Wed, 10 Dec 2014 19:50:37 +0100, Jankol

    > Przecież przestrzegam.
    > Myjk

    Nie przestrzegasz, nie zajmujesz właściwego pasa.
    Nie ustawiasz się należycie, bo zjeżdżasz z ronda z pasa wewnętrznego,
    a powinieneś z zewnętrznego, zgodnie z art. 22 PoRD.

  • 585. Data: 2014-12-10 22:49:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Dec 2014 22:37:51 +0100, Jankol

    > Nie przestrzegasz, nie zajmujesz właściwego pasa. Nie ustawiasz się
    > należycie, bo zjeżdżasz z ronda z pasa wewnętrznego, a powinieneś z
    > zewnętrznego, zgodnie z art. 22 PoRD.

    Nie muszę z zewnętrznego, bo Art. 22 PORD odnosi się do zmiany kierunku lub
    pasa ruchu -- a sam zjazd ze skrzyżowania gdzie trzeba skręcić kierownicą
    bo wyspa to wymusza, zmianą kierunku nie jest. Zmiana kierunku to skręt z
    jednej drogi, w inną drogę. Obszar skrzyżowania to nie jest droga, tylko
    część wspólna dwóch dróg. Zajrzyj w końcu do przepisów szczegółowych. Jak w
    końcu to pojmiesz, to wróć.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 586. Data: 2014-12-10 23:35:02
    Temat: Re: Rondoprostowacz z Radomia :P
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 26 maja 2014 13:26:25 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-sprawa
    -ronda-w-radomiu-jest-wyrok,nId,1420598

    > Nie cytuję całości, bo "rondoprostowacz" zbyt dużo się pruje na temat
    > swojej niedoli zamiast skupić się na konkretach. :P Truje coś o złej
    > policji, złym biegłym, a przecież podstawą orzeczenia jest, że nie ustąpił
    > pierwszeństwa pojazdowi znajdującemu się na skrzyżowaniu (co potwierdził
    > nawet w "filmiku" przez siebie stworzonym).
    >
    > --
    > Pozdor Myjk

    Widzę ze brandzlowania w tym temacie do oporu. Zasada ruchu na rondzie na którym jest
    więcej niż jeden pas ruchu jest prosta i przejrzysta. Wjeżdżając na rondo prawym
    skrajnym pasem albo trzeba zjechać z ronda pierwszym zjazdem albo zmienić pas na
    wewnętrzny. Amen.

  • 587. Data: 2014-12-11 01:03:16
    Temat: Re: Rondo .. linia ciągła.
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Myjk" wydumał(a) w wiadomości ID news:143kcwhz8sqpy.dlg@myjk.org
> [...]
    > Nie ma tam żadnej obwiedni wyspy. To wyspa stoi na jezdni należącej do
    > *obszaru* *skrzyzowania*. Ruch odbywa się wokół wyspy W KIERUNKU WSKAZANYM
    > na znaku C-12, czyli trzeba objechać wyspę z prawej strony (podpowiem ci,
    > to wszystko przez to, że mamy ruch prawostronny), a nie z lewej. Nic tam
    > nie ma o *jednokierunkowości* tej jezdni. Jeśli coś takiego widzisz, to
    > sobie dorabiasz, podobnie jak do moich wypowiedzi. To jest SKRZYŻOWANIE --
    > na skrzyżowaniu z ZASADY kierunki się PRZECINAJĄ, zatem skrzyżowanie służy
    > głównie do zmiany kierunku (wyjątkiem jest jazda na wprost).

    Ależ k..wa pie..sz a logika w czarnej du..ie :) zwykłe SKRZYŻOWANIE najczęściej
    jest DWUKIERUNKOWE pierdziku :)
    Jeśli odnosisz się do ronda to jest to skrzyżowanie JEDNOKIERUNKOWE. Pokaż mi
    jazdę w _przeciwnym_ kierunku na rondzie (pod prąd innym pasem ruchu). No? Czekam
    "znafco" Buehehehe. Znak C12 określa ruch OKRĘŻNY ale również informuje że jest
    to JEDYNY (JEDEN) kierunek ruchu... czyli JEDNOKIERUNKOWY!

    > Niestety rondoprostowaczom, przez tę piekielną wyspę i konieczność zakręcenia
    > kółkiem żeby się na wyspę nie wrąbać, się to w głowie nie mieści.

    No nie, to ty uznajesz że się skręca w LEWO na rondzie. Prosto w wyspę, hehehe.

    > Jedźcie sobie jak chcecie, nic mi do tego.

    Nie, też nie. Ty uznajesz, że jeśli na rondzie są DWA PASY ruchu, to z
    wewnętrznego pasa, gdzieklowiek zjeżdżając masz bezwzględne pierwszeństo ale nie
    przyrąbałeś bo masz "dobre serduszko" i przepuszczasz debili na zewnętrznym
    pasie.

    Zawsze jak czytam Twoje wiesci to mam taki ubaw, ze muszę ze 2x iść do kibelka
    się odsikać, nim wcisnę "wyślij" :D

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 588. Data: 2014-12-11 01:15:48
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 11 grudnia 2014 01:03:59 UTC+1 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]
    > as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)EURO (R)(tm)
    To nie idzie o bezwzględne pierwszeństwo zjeżdżając z wewnętrznego pasa na rondzie.
    tak zwyczajnie jak zjeżdżać z wewnętrznego pasa to na zewnętrznym nie ma prawa nikogo
    być. Nie można mieć pierwszeństwa nad nie istniejącym pojazdem. A jak już tam jest
    jakiś pojazd, na zewnętrznym pasie, to jest tam nielegalnie. Jak widzę status ronda
    jako metody na naprawę samochodu za czyjeś pieniądze jest jak Lenin. Wiecznie żywy.

  • 589. Data: 2014-12-11 01:22:07
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    k...@g...com wydumał(a) w
    ps.com :

    > To nie idzie o bezwzględne pierwszeństwo zjeżdżając z wewnętrznego pasa
    > na rondzie. tak zwyczajnie jak zjeżdżać z wewnętrznego pasa to na
    > zewnętrznym nie ma prawa nikogo być.

    Bo co zabrania? Jakie prawo? Cytnij bo nie znam.

    > Nie można mieć pierwszeństwa nad nie
    > istniejącym pojazdem. A jak już tam jest jakiś pojazd, na zewnętrznym
    > pasie, to jest tam nielegalnie.

    Podstawa prawna?

    > Jak widzę status ronda jako metody na
    > naprawę samochodu za czyjeś pieniądze jest jak Lenin. Wiecznie żywy.

    Masz art22 i sie tego trzymaj. OBOWIAZUJE na WSZYSTKICH skrzyżowaniach, łacznie z
    RONDEM.

    Ty, obiad (bo zjadam kuraki czasem) tnij sygnaturki bo nie zamierzam wiecej po tobie
    sprzatac :> albo nie cytuj wcale jak nie umiesz. Pewnie tak samo jeździsz, w dupie
    masz innych i przepisy.

    --
    Michael________(TM)

  • 590. Data: 2014-12-11 08:26:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Dec 2014 01:03:16 +0100, MichaelData(R)

    > ze muszę ze 2x iść do kibelka się odsikać

    Problemy z prostatą to żaden wstyd, ale też nie musisz się tym chwalić na
    grupie o samochodach. Lepiej to po prostu zbadaj.

    --
    Pozdor Myjk