  • Data: 2010-10-29 13:35:51
    Temat: Re: Rondo Radosława
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Paź, 13:25, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    > I o ile wszyscy stosują się do oznakowania poziomego (strzałek) przy
    > wjeździe, oraz działa sygnalizacja.
    >
    > Ci szukający sponsora, muszą w praktyce przy działającej sygnalizacji
    > pojechać z niewłaściwego pasa, a jednak w razie kolizji to oni są do
    > przodu na prawym boku.
    >
    > Shrek

    Jak nie ma świateł - to też przy obecnym wymalowaniu nie ma to wiele
    wspólnego z rondem.
    No cóż ale taka organizacja ruchu to jest osobista wizja jaśnie
    nadwornego inżyniera ruchu - niejakiego Galasa, który na projektancie
    sygnalizacji wymógł takie właśnie wymalowanie zawarte w projekcie, sam
    projektant nie chciał takiego wymalowania tylko tradycyjne.

    Nie wiem czy przemalowanie tegoż wynalazku na rondo turbinowe wraz z
    tymi światłami (za grube miliony złotych) usprawni jakoś przejazd,
    gdyż w tych okolicach największym problemem pozostaną tabuny
    pałętających się klientów pobliskiej Arkadii.

    Być może, gdy przejazd bezkolizyjnym kierunkiem czyli do najbliższego
    zjazdu w prawo pozostanie bez sygnalizacji lub z wjazdem warunkowym to
    jakoś to będzie szło :) narazie to chylę się ku opiniom że zakorkuje
    się okolica jeszcze bardziej. Tam powinny być przejścia podziemne pod
    całym rondem, wybudowane przez Arkadię, która to zakorkowała okolicę
    dokumentnie.

    Pozdrawiam !!