  • 421. Data: 2016-02-29 08:46:54
    Temat: Re: Rondo - zawracanie
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 26 Feb 2016 19:14:13 -0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > poprosze o przykład ronda z ciągłym pasem dookoła, którego mi nie wolno
    > objechać.

    ??
    A czmu mnie o to prosisz?

    Ja nie twierdze że nie można objechać do okoła C12 z wymalowanymi koliście pasami na
    obwiedni. Twierdzę jedynie, że C12+A7 nie determinują sposobu poruszania się po
    skrzyżowaniu, bo to akurat determinują wymalowane na obwiedni pasy.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 422. Data: 2016-02-29 08:56:17
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 26 Feb 2016 21:53:40 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Nie ośmieszaj się. Wynalazłeś rondo na którym nie można jechać dookoła
    > prawym pasem i to jak sam zaznaczyłeś rondo oznakowane tylko C-12/A-7.

    To że u Ciebie na dzielni nie ma takich skrzyżowań, nie znaczy że nie istnieją :)
    Także zamiast się ośmieszać, przyjmij z pokorą, że piszesz głupoty, a sposób
    poruszania po C12 zależy od wymalowanych pasów, a nie tego czy stoi samotne C12, czy
    wespół z A7 i brak innych znaków.

    Dowód masz np. tutaj http://tnij.org/sxacg1i
    Choćbyś pękł zgodnie z przepisami zewnętrznym pasem dookoła go nie objedziesz, a na
    wjeździe tylko C12+A7, jak obejrzysz, to wróć i przeproś ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 423. Data: 2016-02-29 08:59:19
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sat, 27 Feb 2016 08:52:34 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > W godzinach szczytu zajmowanie pasa wewnętrznego i następnie
    > przeciskanie się na zewnętrzny powoduje zapychanie ronda, jazda
    > jest mniej bezpieczna i w konsekwencji następuje spowolnienie ruchu.

    Tak, tak ;)
    Po to mamy dwa pasy, aby jeździć jednym bo w słoikowie nie ma takich skrzyżowań i
    kołki sie gubią ;)
    Masakra.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 424. Data: 2016-02-29 09:02:38
    Temat: Re: Rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 26 Feb 2016 17:21:12 +0100
    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Ja jadę zewnętrznym z max dopuszczalną prędkością,
    > piszesz, że on też jedzie zewnętrznym pasem,
    > to jak mogę mu blokować ? Jedziemy jeden za drugim
    > z max prędkością.

    Co ty bredzisz, dziecko?
    Jeśli obaj wjedziemy na rondo tym samym wjazdem i ja będę chciał zjechać drugim, to
    tobie przyjdzie do głowy zjechanie 3, to będziesz utrudniał mi zjazd ze skrzyżowania.
    Proste i nieskomplikowane. Będziesz utudniał. Zgodnie z przepisami, ale utrudniał.
    Dochodzą dwa pasy, na obwiedni są dwa pasy i należy z nich korzystać, a że ty nie
    potrafisz, to może trzeba jakieś dodatkowe lekcje wziąć.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 425. Data: 2016-02-29 09:05:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 28 Feb 2016 19:19:26 +0100
    "neelix" <a...@w...pl> wrote:

    > Co byś nie napisał to prawy pas jest debest.

    No na pewno, dla tych którzy boją sie C12 z więcej niż jednym pasem to na pewno.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 426. Data: 2016-02-29 10:36:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Feb 2016 08:56:17 +0100, w
    <2...@t...pl>, szerszen <s...@t...pl>
    napisał(-a):

    > Dowód masz np. tutaj http://tnij.org/sxacg1i

    Tak nawiasem, to oznakowanie tego ronda jako soro chyba jest całkowicie
    zbyteczne :)

  • 427. Data: 2016-02-29 10:46:46
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 29 Feb 2016 10:36:47 +0100
    "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

    > Tak nawiasem, to oznakowanie tego ronda jako soro chyba jest całkowicie
    > zbyteczne :)

    A to już zupełnie inna kwestia ;)
    Aczkolwiek znajdą się zapewne zaraz tacy, co będą twierdzić że jak nie ma C12, to oni
    by skręcali "w pierwszą w lewo" ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 428. Data: 2016-02-29 17:56:19
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

    > Po to mamy dwa pasy, aby jeździć jednym bo w słoikowie nie ma takich
    > skrzyżowań i kołki sie gubią ;)

    > szerszeń

    Nie przeskoczysz tego, że do zjazdu z ronda, zgodnie z przepisami, jest
    tylko jeden pas, o ile znaki nie wskazują inaczej.
    Chcesz zapychać rondo ? - twój problem.

  • 429. Data: 2016-02-29 17:57:41
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

> [...]

    > Choćbyś pękł zgodnie z przepisami zewnętrznym pasem dookoła go nie
    > objedziesz, a na wjeździe tylko C12+A7, jak obejrzysz, to wróć i przeproś

    Dlaczego ty nie czytasz uważnie tego na co odpisujesz ?
    Przecież było wyraźnie pisane o rondzie oznakowanym tylko C-12/A-7,
    a ty jako przykład podajesz rondo oznakowane znakami poziomymi,
    a na pozostałych wlotach są jeszcze kierunkowe znaki pionowe F-10.

    Weż pod uwagę również to, że są ronda z pasami nieoznaczonymi.

  • 430. Data: 2016-02-29 18:06:30
    Od: "Lucenty" <n...@w...pl>

    "Lucenty" <n...@g...pl> wrote:

> [...]
    > zjazd ze skrzyżowania. Będziesz utudniał. Zgodnie z przepisami, ale
    > utrudniał. Dochodzą dwa pasy, na obwiedni są dwa pasy i należy z nich

    A ty będziesz utrudniał mi wjazd na pas wewnętrzny.