  • 51. Data: 2010-11-29 20:20:41
    Temat: Re: Ronda do przeróbki ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 29 Nov 2010 12:05:57 +0100, Jakub Witkowski wrote:
> [...]
    zablokowały skrzyżowanie na 3 godziny.
    >A może po prostu był tam, widział i sugeruje, że Plumpi koloryzuje?

    O ile dobrze pamietam i nie myle osob, to Plumpi juz raz koloryzowal
    glebokosc kolein :-)

    J.

  • 52. Data: 2010-11-29 21:40:01
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    W dniu 27.11.2010 21:15, Trzeci pisze:

    > To sa tzw. mini-ronda, na wąskich ulicach.
    > Obowiązuja tam inne zasady, np. nie musisz uzywac na nich kierunkowskazów.

    Skad takie rewelacje (zeby nie powiedziec rewolucje)?

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 53. Data: 2010-11-29 22:47:57
    Od: Trzeci <n...@d...pl>

    Dnia Mon, 29 Nov 2010 21:40:01 +0100, RadekNet napisał(a):

    > Skad takie rewelacje (zeby nie powiedziec rewolucje)?

    Dowiedzialem sie na kursie w UK, na mini rondzie masz zbyt malo czasu i
    miejsca na sygnalizacje skretu.

    http://www.direct.gov.uk/en/TravelAndTransport/Highw
    aycode/DG_070338
    paragraf 188

  • 54. Data: 2010-11-29 23:37:23
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    > Zlikwidujmy wszystkie przepaści w górach, wszystkie mosty na rzekach
    > bo przecież ślepi kierowcy nie patrzący na drogach mogą sobie zrobić
    > krzywdę... Od tego kierowca ma oczy aby patrzeć co przed nim jest na
    > drodze.
    > Ronda z usypaną górką przecież nie buduje się na drogach przelotowych
    > tylko dla spowolnienia ruchu miejskiego...
    > Problemem nie są ronda tylko zaspani kierowcy zagadani na CB czy
    > sms-ujący na telefonach komórkowych zamiast uważać na drodze.

    Generalnie się zgadzam, ale co do tych rond z górką na drogach
    przelotowych... gdzieś na DK7 rzuciło mi się takie w oczy. I to z górką,
    zdaje się, wzmocnioną betonem. ;)

    --
    pzdr, Eli