    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ronda do przeróbki ?
    Date: Sat, 27 Nov 2010 21:41:29 +0100

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
    news:slrnif2puo.tkj.rekin@drapak.wkurw.org...

    > A może jest realistą, a nie typowym polskim kierowcą z opowieści
    > Sobiesława Zasady?

    moze przesadzam, a moze tylko mam pecha... ale doświadczenie nauczyło mnie,
    ze znaczny odsetek facetów piszących na pms to super przepisowi kierowcy,
    którzy piętnują łamiącyuch przepisy, a przy spotkaniach barowych znaczny
    odsetek facetów to Ci, którzy to opowiadają, w jakich to rekorodowych
    czasach pokonali ostatnio jakiś tam dystans.

    Jak tu czytam, ze ktoś po kilkunastu latach za kółkiem ocenia sie poniżej
    sredniej ... to albo jest obłudny, albo tak naprawde nie nadaje sie na
    kierowce, bo przez te kilkanasie lat powinien nabrać już na tyle
    doświadczenia, ze dobrnięcie do sredniej nie powinno stanowić większego
    problemu.

    Tyle mam do powiedzienia w tym temacie..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl