  • Data: 2010-03-13 12:46:27
    Temat: Re: Rodzaj aparatu
    Od: TomekM <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > planuję zakup aparatu cyfrowego tak do 2000zł. Aparat głównie będę
    > wykorzystywała na wakacjach, uroczystościach rodzinnych lub w pracy (jestem
    > nauczycielem). Zależy mi bardzo na dobrej jakości zdjęć. Bardzo proszę o
    > podpowiedź na jakie aparaty powinnam zwrócić uwagę bądź czym się kierować przy
    > wyborze aparatu.

    Do 2000 zł to bym polecił Nikona D3000 z obiektywem 18-105mm,
    lub Canona D450 z obiektywem 18-55 IS.
    Nikon ma trochę dłuższy zoom i obiektyw robi ostre fotki w całym
    zakresie ogniskowych.
    Canon jest za to ciut mniejszy.
    Przykładowe fotki wybierz opcję "recent" wtedy są bardziej "normalne"
    a nie najlepsze:
    http://www.flickr.com/cameras/canon/eos_digital_rebe
    l_xsi/
    http://www.flickr.com/cameras/nikon/d3000/

    Jak możesz nieco przekroczyć tę kwotę to jeszcze fajny jest Nikon
    D5000.
    http://www.flickr.com/cameras/nikon/d5000/
    Daje on o oczko lepsze zdjęcia gdy jest ciemniej i używa się wyższych
    czułości.
    Do zdjęć w pomieszczeniach dobrze by było mieć zewnętrzną lampę.