  • Data: 2013-11-04 21:13:52
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Nov 2013 20:10:31 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >(...)
    >
    >Zdefiniuj kiedyś, bo rok temu jeszcze było, a to wcale nie zamierzchła
    >przeszłość.

    Chodzi mi o to że nie jest to w "standardzie" jak kiedyś gdzie
    praktycznie w każdej sieci to było. Obecnie większość abonamentów tego
    nie oferuje. Piszę o ofercie indywidualnej, nie firmowej.

    >W niewielu tak jest i jest to doładowanie (kolejne) i garb będzie
    >musiał rosnąc, jeżeli nie używasz.

    No wiesz mając 500 pln na koncie, i doładowanie raz na rok 5pln, to
    wiele ten garb nie urośnie. Zresztą po pierwsze nie rozumiem jak można
    aż tyle uzbierać na koncie prepaid, a po drugie skoro ktoś takiej sumy
    nie potrafi wydzwonić choćby w rok to znaczy że tak naprawdę nie było
    mu to do niczego potrzebne. Lepiej taki starter wystawić na allegro i
    sprzedać. Chyba że komuś na numerze zależy.
    Jest taki twór jak w Rodzinie gdzie ważność konta od każdego
    doładowania daje 2 lata na połączenia wychodzące. Jak ktoś mało dzwoni
    to w sam raz:)
    Przypomnę tylko jedną rzecz że roczna ważność konta w Orange to jest
    PROMOCJA, więc w każdej chwili może zostać odwołana.