  • Data: 2013-11-04 19:51:26
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 09:45:47 +0100, J.F napisał(a):

    > Ja mam abonament od ... hm, ...nastu lat, i nie mowie "absolutnie",
    > ale tak jakos w obliczeniu zawsze wychodzilo ze prepaid sie nie
    > oplaci.

    Mam bądź miałem prepaidy większości operatorów, ale główny numer mam
    prepaidzie Orange, który jest dla mnie optymalnym rozwiązaniem, gdyż
    przedtem kosztował mnie parę złotych miesięcznie, a od czasu gdy Orange
    zlikwidowało przelewy SMS, nie kosztuje mnie nic, gdyż korzystam ze
    świadomie i celowo utworzonego "garba" (jak to był łaskaw nazwać kol.
    'JoteR').
    Gdy mi się "garb" wyzeruje, to wtedy mogę zacząć rozważać inne taryfy
    oraz zmianę operatora.

    > A zaplacisz za te przyjemnosc choc 400 zl ?

    Byłem gotów garba *przejąć*, a nie kupić!
    I oczywiście tylko w Orange.

    > A tu np adres zmieniles i twoj stary operator nie ma zasiegu ... i co
    > wtedy, trzy telefony ?

    A w abonamencie co w takiej sytuacji robisz? Chyba tylko zrywasz umowę -
    czyż nie?
    A w prepaidzie kupuję następny starter i korzystam. Taką właśnie
    sytuację ma moja żona w pracy gdzie nie ma zasięgu Orange i żeby mogła
    korzystać z komórki dałem jej telefon ze starterem mBanku.

    > Zawsze mozesz sobie doladowac za 500zl, w czym problem :-)

    Ten "garb", który u mnie powstał, był "produktem ubocznym" używania
    telefonu, gdyż ja dawniej dzwoniłem głównie przy wykorzystaniu środków
    promocyjnych, a środki z doładowań w większości trafiały na Allegro.
    Gdy Orange zlikwidowało przelewy SMS, to przestałem doładowywać konto i
    zacząłem korzystać z "garba".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof