  • 351. Data: 2010-05-18 22:00:31
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A mnie uczył weteryniarz i wygląda na to, że miał większą świadomość
    > niż też Twój kierowca zawodowy...

    gdybym chciał w ten sposób dyskutowac, musiałbym ci napisac, ze mowi sie
    weterynarz i zes Maslak.....
    Ale poniewaz wolałbym rozmowe oparta o argumenty - mozesz wskazac, gdzie w
    powyzszej "procedurze" jest bład?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 352. Data: 2010-05-18 22:14:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-18 22:00, Budzik pisze:
    (...)

    > gdybym chciał w ten sposób dyskutowac, musiałbym ci napisac, ze mowi sie
    > weterynarz i zes Maslak.....

    Widzisz - tu widać kolejne braki u Ciebie :) Dodatkowo byłeś łaskaw w
    swej nieświadomości uczepić się mojego nazwiska, które jest raczej
    rzadkie i do tego mocno polskie - wiesz na czym polega gra w 'kucaki'?
    Najwyraźniej ten Twój mentor przeoczył pewne kwestie...

    > Ale poniewaz wolałbym rozmowe oparta o argumenty - mozesz wskazac, gdzie w
    > powyzszej "procedurze" jest bład?

    Na wstępie:
    <cite>
    Mnie nauczono, ze skrecajac w lewo robie tak:
    - wlaczam lewy kierunkowskaz
    </cite>

    Jak sam widzisz, ten Twój "kierowca zawodowy" nawet się nie umywa
    do mojego "weteryniarza", który najpierw zaleca zernięcie w lusterko,
    ponieważ ktoś już może być w trakcie manewru ...

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 353. Data: 2010-05-18 23:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Zdecydowana większość takich manewrów przeprowadzanych przez młodych
    > gniewnych *jest* niebezpieczna.

    na to zdecydowanie musisz podac jakas statystyke.
    Zdecydowana wiekszosc?
    Bez jaj!

    Moglbys jeszcze numery w totka podac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 354. Data: 2010-05-18 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ja bardzo mało jeżdżę w trasach, w dodatku w sporej części po
    > krajówkach. Ale i tak kilka razy w roku widzę tego typu próby. A z
    > próbami już tak jest, czasem się uda, raz się nie uda. Aha: głównie na
    > drogach niższych kategorii.

    czyli nagminnie to kilka razy w roku?
    I tak uwazam, zes jakis pechowiec!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 355. Data: 2010-05-18 23:00:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > rzadkie i do tego mocno polskie - wiesz na czym polega gra w 'kucaki'?
    > Najwyraźniej ten Twój mentor przeoczył pewne kwestie...

    nie uczepiłem sie, zazartowałem.
    Absolutnie nie chciałem urazic i mam nadzieje ze tak nie wyszło.

> [...]
    > do mojego "weteryniarza", który najpierw zaleca zernięcie w lusterko,
    > ponieważ ktoś już może być w trakcie manewru ...

    *IMO* na/przed skrzyzowaniem wlaczenie kierunkowskazu bez spojrzenia w
    lusterko to zaden bład.
    Ruszenie kierownica - owszem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 356. Data: 2010-05-18 23:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Raczej "jeszcze się wyrobię".

    hmm
    roznych asów widziałem, ale "jeszcze sie wyrobie" na skrzyzowaniu przy
    skrecajacym samochodzie to jeszcze mi sie nie zdarzyło.

    > Jak nie patrzył (bo zaiwaniał) to mógł nie zauważyć.

    z doswiadczenia :) - czym szybciej jedziesz, tym bardziej sie koncentrujesz
    i bardziej uwazasz. Najgorszy ze mnie kierowca, jak musze sie gdzies
    telepac 80km/h

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 357. Data: 2010-05-18 23:03:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > do mojego "weteryniarza", który najpierw zaleca zernięcie w lusterko,
    > ponieważ ktoś już może być w trakcie manewru ...

    A to akurat jest dyskusyjne. W wielu przypadkach (IMO) należy włączyć
    kierunkowskaz zanim będziemy mieli miejsce na wykonanie manewru.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 358. Data: 2010-05-18 23:23:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:18052010.6EF3C4F9@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > czyli nagminnie to kilka razy w roku?
    > I tak uwazam, zes jakis pechowiec!

    Nie przemyślałeś jeszcze jednej możliwości - może kapelusz sam takie
    sytuacje prowokuje.

  • 359. Data: 2010-05-18 23:23:57
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > na to zdecydowanie musisz podac jakas statystyke.

    Sześć tyięcy trupów rocznie i kilkanaście tysięcy rannych to mało?

    > Moglbys jeszcze numery w totka podac?

    A po co numery? Po wdepnięciu hamulca i otarci się o Punto przed drzewem
    by zwolnił do jakiś 20km/h - a taka prędkość nie zabija.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 360. Data: 2010-05-18 23:27:41
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-05-18, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > czyli nagminnie to kilka razy w roku?
    > I tak uwazam, zes jakis pechowiec!

    Biorąc pod uwagę jak rzadko zdaża się sytuacja gdy ileś tam samochodów
    przed nami zwalnia tak, że nie widać przyczyny i na pierwszy rzut oka
    wyglądają tylko jak stado kapeluszników to nagminnie. No i nie zapominaj
    o pierwszej części mojej poprzedniej wypowiedzi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski