eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu › Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.
    dca.giganews.com!nntp.giganews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <hsomn8$8hc$1@mx1.internetia.pl>
    <4befe639$0$2599$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsootv$39r$1@mx1.internetia.pl> <hsorn5$qah$1@node2.news.atman.pl>
    <4beffcc0$0$17104$65785112@news.neostrada.pl>
    <p...@4...com> <hsp8l1$bn4$1@news.onet.pl>
    <4bf0ceaa$0$17093$65785112@news.neostrada.pl> <hsr2oe$fvf$1@news.onet.pl>
    <hsr3nd$9um$1@node1.news.atman.pl> <hsr6ep$mab$1@inews.gazeta.pl>
    <hsr9t8$51r$1@node2.news.atman.pl> <hsr8td$qtg$3@mx1.internetia.pl>
    <hsrak3$54v$1@node2.news.atman.pl> <hsr9m0$an7$1@mx1.internetia.pl>
    <4bf25a3c$0$17096$65785112@news.neostrada.pl>
    <hstqer$k9g$1@mx1.internetia.pl>
    <4bf4353c$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht1d36$fb6$1@mx1.internetia.pl> <ht2svh$rm0$1@node1.news.atman.pl>
    <ht2uf7$r2k$1@news.onet.pl> <4bf52611$0$17085$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht3qjg$v2s$1@news.onet.pl> <4bf729f3$0$17092$65785112@news.neostrada.pl>
    <ht8k0i$s18$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 22 May 2010 15:47:12 GMT
    Lines: 31
    Message-ID: <4bf7fc80$0$2582$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1274543232 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2582 80.52.166.102:44523
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2282576
    [ ukryj nagłówki ]

    Jurand wrote:

    > Oczywiście że można zauważyć duże auto. Motocyklistę też. W jakiejś
    > odległości. I na bazie oceny tej odległości dokonujesz decyzji - masz
    > miejsce żeby wykonać manewr skrętu.

    Auto nawet niedowidzący zauważy z kilometra, inaczej jest z motocyklem
    jadącym slalomem pomiędzy autami, raz z prawej, raz z lewej.

    > Zrozumcie jedną rzecz - NIE MOŻNA uznawać winy kierowniczki Punto w tej
    > sytuacji, a także w żadnej innej, gdy pojazd wykonujący manewr skrętu na
    > skrzyżowaniu jest wyprzedzany i dochodzi do kolizji. A to dlatego, że
    > pierwszeństwo wykonania manewru leży tutaj po stronie osoby skręcającej,
    > a nie po stronie osoby wyprzedzającej!

    Co z tego? Jeśli nie sygnalizowała manewru to wina leży przede wszystkim
    po jej stronie.

    > Żeby kierowniczka Punto była w
    > jakimś stopniu winna sytuacji - najpierw trzeba udowodnić jej brak
    > sygnalizowania zamiaru skrętu na skrzyżowaniu. Jeżeli stwierdzi, że
    > dojeżdżając do skrzyżowania miała cały czas włączony kierunkowskaz - i
    > nie uda się tego podważyć - to wina leży W CAŁOŚCI po stronie kierowcy
    > Audi.

    W całości nie ale w większej części na pewno. Ale nie wydaje mi się to
    bardzo prawdopodobne patrząc na to co się dzieje na drogach.

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: