  • Data: 2010-05-22 10:40:55
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Coś ci się wydaje. Chyba jednak mało jeżdzisz. Ja wielokrotnie widziałem
    > "mistrzów" wyprzedzających z lewej tych co sygnalizowali skręt w lewo.
    > Raz nawet widziałem jak się mistrzowi nie udało i trafił w drzewo.

    nie widzialem w zyciu nikogo kto omijal z lewej auto stojace przy osi jezdni
    dwukierunkowej i sygnalizujacego zamiar skretu w lewo.

    Zdarzaly sie takie akcje np. na jednokierunkowej (skret w lewo na
    jednokierunkowej od osi jezdni to czesty przypadek). Tak samo jak jazda z
    lewego pasa na wprost gdy oba (wszystkie) pasy skrecaja w lewo i jazda na
    wprost mozliwa jest tylko ze skrajnego prawego pasa.

    Jak juz pisalem wczesniej taki manewr nawet gdy jadace samochody maja
    predkosci na poziomie 20-30 km/h jest mega zajebiscie niebezpieczny i
    rydzykowny. Nie mowie o 100-160.

    Wniosek z dyskuzji jest jeden: ludzie wierza, ze nei musza patrzec w
    lusterka co jest tragiczne.

    Icek