  • Data: 2010-05-20 08:11:36
    Temat: Re: Rezultat wyprzedzania na skrzyzowaniu
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    to pisze:
    (...)
    > To nie są "argumenty ad personam" tylko zabawne przerywniki.

    Aha, zabawne przerywniki. W życiu bym nie wpadł na takie tłumaczenie.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Albo nie patrzyła albo jest ślepa albo postanowiła się zabić. Wybierz
    > sobie najbardziej prawdopodobną opcję.

    Nie będę się powtarzał - przeczytaj podkreślone.

    > Czy ja gdzieś napisałem, że gość w audi jest bez winy?

    Ekhem - a na temat? Coś o polityce wspominałeś...

    > Nie musiał nic przewidywać tylko spojrzeć w lusterko.

    Nie będę się powtarzał - przeczytaj podkreślone.

    > Demagogia. Jak mówiłem nadajesz się do polityki.

    O proszę - znów niemerytoryczny "zabawny przerywnik", który nic w sumie
    do tematu nie wnosi, ale próbuje podważyć bezsporne fakty. Tak jak
    powinieneś skorzystać z usług lekarskich (których dobrodziejstwo
    tak szeroko reklamowałeś), tak powinieneś również spełnić się w
    polityce, którą innych przypisujesz. Jako spin-doktor masz duże
    szanse na sukces.