  • Data: 2010-07-15 01:27:19
    Temat: Re: Retuszer poszukiwany
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Thu 15 of Jul 2010 00:25, Andrzej Libiszewski wrote:

    > A jest jakaś poczta która bez podłączenia do internetu będzie miała
    > możliwość obejrzenia tego, co przyszło od ostatniego sprawdzania
    > poczty?

    Tak. I takie coś mam na wyciągnięcie reki, dokładnie 60 cm,
    czyli własny serwer poczty na którym mam swoje konto pocztowe
    (również stronę www, ale główne zadanie to odtwarzanie muzyki).
    Jak coś tam dojdzie to siedzi i w każdej chwili mogę zajrzeć,
    chociaż serwer nie ma ani monitora ani klawiatury.

    --
    nb