  • 1. Data: 2009-10-02 18:56:59
    Temat: Restart przy starcie systemu
    Od: w...@p...onet.pl

    Co może być przyczyną takiego zachowania kompa/systemu ??

    1. wlaczenie zasilanie
    2. zaczyna się ładować system -- pojawia sie logo windowowsa ( win vista ) i
    tu restart.
    3. ponownie zaczyna się ladowanie systemu .
    4. pojawia sie pytanie w jakim trybie uruchomic system ( bo poprzednie
    podniesienie się nie powiodło ) . wybrany zostaje tryb normalny .
    5. system startuje dalej juz normalnie .

    i tak za każdym razem .

    jakieś pomysły co to powoduje ?? może ktos miał juz podobną systuacje .

  • 2. Data: 2009-10-02 21:39:48
    Temat: Re: Restart przy starcie systemu
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    w...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > i tak za każdym razem .
    >
    > jakieś pomysły co to powoduje ?? może ktos miał juz podobną systuacje .

    Powodów może być setki... Zacznij od wyłączenia restartu po błędzie
    systemu, może się uda jakiś kod błędu wyłapać, zaglądnij też do dziennia
    systemowego. Przykładowo: ostatnio walczyłem z podobnym problemem
    u znajomego, powodem był... piracki Eset Smart Security.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-10-04 19:41:09
    Od: "Fristajler" <f...@g...com>

    Wrzucasz płytkę systemową Windowsa i dajesz narzędzie przywracania systemu.
    W konsolce wpisujesz chkdsk /r. Obstawiałbym błędy plików.

  • 4. Data: 2009-10-05 11:54:25
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > systemowego. Przykładowo: ostatnio walczyłem z podobnym problemem
    > u znajomego, powodem był... piracki Eset Smart Security.

    w dzienniku systemowy podbno ( pomagam na odległość ) jest bardzo duzo wpisów
    o treści .

    EVENTSYSTEM 4621
    Eventlog 6008 - brak
    DistributelC 1005 - brak

    raczej nic pirackiego ( nie bylo instalowane ) podejrzewam ze po za gg nic nie
    bylo innego instalowane.

  • 5. Data: 2009-10-05 21:21:47
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    > Co może być przyczyną takiego zachowania kompa/systemu ??

    Wile programow, ktore wywalaja system.

> [...]
    >

    > i tak za każdym razem .
    >
    > jakieś pomysły co to powoduje ?? może ktos miał juz podobną systuacje .

    Jak juz uda ci sie zalogowac lub w trybie awaryjnym, zablokuj w autostarcie
    wszystko co nie jest systemowe, Windows ukryje ci programy systemowe,
    powywwalaj wszystko inne na zasadzie blokady.
    Uruchom, jesli uruchomi sie bez bladu-restartu wlaczaj po jednym programie
    wczesniej zablokowanym, az dojdziesz do momentu, ze znow sie zrestartuje...
    woczas masz na 90% winowajce.

  • 6. Data: 2009-10-11 12:47:19
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    w...@p...onet.pl pisze:
    > Co może być przyczyną takiego zachowania kompa/systemu ??
    > 1. wlaczenie zasilanie
    > [...]
    > 5. system startuje dalej juz normalnie .
    > i tak za każdym razem .

    Czy tak się dzieje tylko po wyłączeniu komputera przez
    jakiś czas, czy nawet po zwykłym restarcie?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 7. Data: 2009-11-07 20:27:33
    Od: anulaat <a...@g...com>

    On 2 Paź, 22:39, DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> wrote:

> [...]
    > Dominik Siedlak (bachus)
    > Na serwerze bachus - login taki mam,
    > serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...

    Ludzie pomóżcie też mi się restartuje komp i właśnie kilka dni temu
    zainstalowałam eset smart security i szukam desperacko pomocy, bo nie
    mam jak dostać się do moich danych...

  • 8. Data: 2009-11-07 20:42:17
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    anulaat pisze:
    > Ludzie pomóżcie też mi się restartuje komp i właśnie kilka dni temu
    > zainstalowałam eset smart security i szukam desperacko pomocy, bo nie
    > mam jak dostać się do moich danych...

    http://www.ntg.prv.pl/

    FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 9. Data: 2009-11-07 20:45:10
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    w...@p...onet.pl jest autorem poniższej tajemniczej notatki,
    zapisanej pradawnymi runami na koźlej skórze:

    > jakieś pomysły co to powoduje ?? może ktos miał juz podobną systuacje .

    miałem coś identycznego po instalacji nowej karty graficznej. pomógł
    update biosu płyty głównej.

    --
    Szarlih

  • 10. Data: 2009-11-08 00:47:36
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Wyjąć dysk z tego peceta i podpiąć go jako drugi dysk do innego peceta, i w ten
    sposób dostać się do danych.
    JaC

    -----