  • Data: 2015-11-26 11:29:43
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    news:5656ccb6$0$697$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    epeatery-gsm-3g,4383.htm

    > I pewnie sieje taki sygnał że nawet z Waszyngtonu mnie namierzą...

    Właśne chodzi o to, że raczej nie "sieje". Take urządzenia muszą mieć
    regulację mocy oraz być odporne na przesterowana, czyli nie produkować
    śmieciowych sygnałów poza pasmem pracy. Signal wygląda na przemyślaną
    konstrukcję. Zmniejszysz moc do kilkunastu mW

    > Raczej by mi chodziło o coś solidnego ale o małym zasięgu.

    DIPOL jest takim dostawcą, że zwykle problematyczne produkty szybko wypadają
    z ich oferty. Repeatery Signala są u nich w ofercie od kilku lat, więc
    przypuszczam, że się sprawdzają w użytkowaniu.

    > No i oczywiście ta cena także jest nie do przyjęcia.

    Albo dobre albo tanie.
    :)

    --
    Pozdrawiam,