  • Data: 2015-11-26 11:22:29
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    news:5656cc20$0$697$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    ts_kyz8_2-9_5_A741030.htm
    _gsm-dcs-umts_dw3-b_A741002.htm
    przewodzie_rf-5_10m_E83287.htm
    scapa_2501_0_50_19mm-3m_E9751.htm

    > Wystarczy że założysz firmę doradczą, i już będzie zbijał kokosy;-)

    Obawiam się, że nie w Polsce.

    > Jednak ten kabel to chyba trochę za duży (długi) jak na taką antenę.

    Specjalnie dałem link do najdłuższego kabla. Popatrz na inne długości na ich
    stronie.

    > Podobno strata sygnału to 0,5dB na metrze przewodu, na złącze 1dB.

    Raczej 0,2 dB na jednym metrze kabla i 0,5 dB na złączu.

    Na antenach zyskasz z 7 dB, na złączach stracisz w sumie 1 dB, wtedy na
    kablu będziesz mógł stracić nawet 6 dB. Co dla 0,25 dB/m daje Ci 24 metry
    przewodu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba