  • Data: 2015-11-28 20:34:50
    Temat: Re: Reperatery gsm
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <c...@r...cb> napisał w wiadomości
    news:565992b5$0$653$65785112@news.neostrada.pl...

    > Leżała, tak, ale do standardów Europy to jej było daleko. ;-)

    > Najlepszy to ten na zupełnie nielegalnych, wystarczy zalegalizować handel
    > dragami i określenie "baron narkotykowy" całkowicie straci racje bytu.

    > No pewnie że idzie takie coś zrobić we własnym zakresie, jednak pod
    > warunkiem chociażby posiadania odpowiednich narzędzi, a ja nawet nie mam
    > porządnej lutownicy..

    Do zrobienia "pasywnego repeater" z samego kabla potrzebne jest tylko:
    - kawałek kabla koncentrycznego TV SAT - do kupienia w Castoramie lub
    sklepie z antenami
    - nóż do zdjęcia izolacji z kabla - zapewne używasz takiego w kuchni.

    Zestaw , który Ci podesłałem z Dipola, masz już gotowy z założonymi
    końcówkami. Tylko skręcasz i złącze na zewnątrz zabezpieczasz taśmą
    samowulkanizacyjną.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba