  • Data: 2017-05-15 10:40:09
    Temat: Re: Repeatery GSM
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-05-14 o 17:51, Michał Jankowski pisze:

    > Aha. Bo w każdym miejscu, gdzie kiepsko z zasięgiem gsm, na pewno jest
    > wifi.

    To może powiem inaczej - w każdym miejscu, w którym jest kiepsko z
    zasięgiem GSM wyciągamy z bagażnika ripiter i wio :-)

    Człowiek ma problem, bo sygnał GSM jest za słaby u niego w
    domu/zakładzie pracy. Przynajmniej tak to zrozumiałem.
    W takiej sytuacji telefon stacjonarny + internet scacjonarny + WiFi +
    WiFi calling rozwiązuje problemy. Czyli:
    1. Możliwość dormalnego dodzwonienia się i porozmawiania bez przerw i
    zakłóceń - telefon stacjonarny.
    2. Dostępność pod numerem komórkowym - WiFi calling.

    Nie wszyscy pamiętają o tym, że telefony stacjonarne nadal istnieją,
    działają i można przez nie rozmawiać.