  • Data: 2017-05-17 17:43:15
    Temat: Re: Repeatery GSM
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 May 2017 14:21:15 +0200, Trybun napisał(a):

    > Nie ma jak to ślepcy opisują kolory tęczy widzącym..
    Narzekasz, a toż to genialne jest!*
    Chcesz mieć dostęp do internetu, tam gdzie nie ma warunków zapewnienia Ci
    dostępu (czy to kablem czy eterycznie**) to sobie zamów.
    Dostępu do Internetu dalej mieć nie będziesz, ale będziesz opłacał "usługę
    dostępu".

    > U mnie jest sygnał, ale bardzo słaby, zanikający. Nie da się normalnie z
    > niego korzystać do prowadzenia rozmów.
    W znanej mi lokalizacji na parterze, podworku, przed chalupą sygnału
    praktycznie nie ma, ani kreski. Pojawia się dopiero po wdrapaniu sie na
    dach, repeater też działa znośnie dopiero po wystawieniu anteny na maszcie,
    zamontowanym na dachu.***
    Po kablu nikt rozsądny nie podpisze tam umowy, nawet z klientem kluczowym.
    Od ostatniego piatku 'głosowo' linia dzialała tak z półtora dnia w 2
    turach.
    Trochę powiało i po kablach gałęzie sobie gadały.

    * nasz geniusz chyba nie zwykł czytać postów na które odpowiada
    ** tak, wiem, satelita - był, nie dość że drogo, to jeszcze część z
    koniecznych usług nie funkcjonowała nalezycie z powodu pingow liczonych w
    latach
    *** to ustrojstwo ma nikła szanse żeby komukolwiek przeszkadzać, oprócz
    (średnio zadowolonego użytkownika) prawo do przebywania w promieniu 2-3 km
    ma ograniczone grono

    --
    pozdro
    poreba