  • 21. Data: 2023-08-29 15:00:13
    Temat: Re: Renowacja komputera znalezionego w błocie
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Adam napisał(a):

    > Jeśli w bajorze mało tlenu w wodzie, to teoretycznie komp mógł przeżyć
    > żywy.

    Kasa z 500 mln wyświetleń jest prawdziwa. Minimum 3 tysie za milion wyświetleń
    też prawdziwe. Montaż, farbki i błoto są prawdziwe. Rdza na metalach niekorozyjnych
    = fejk,
    wymiana GPU w konsoli za pomocą dmuchawki z 8mm dyszą = ściema bo fizycznie
    niewykonalne.
    Trzymanie pęsetą BGA w czasie wlutowywania = ściema.
    etc etc.

    > Ale pewnie masz rację, bo sytuacja wydaje się mało prawdopodobna.

    Na tym cały pic polega, to to jest uprawdopodobnione dlatego lepsze
    od innych fejków.

    OT.
    Pierw oblepiają żółwie różnym badziewiem, by za chwilę dzielnie
    przed kamerą je "ratować" i im "pomagać".

  • 22. Data: 2023-08-29 15:30:59
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Adam napisał(a):
    > Jeśli w bajorze mało tlenu w wodzie, to teoretycznie komp mógł przeżyć
    > żywy.

    Tak wygąda elektrochemia.
    https://www.google.com/search?q=Water+Damaged+Circui
    t+Boards

    Wytrącają się jakie siarczki, tlenki czy inne badziewie, metale w tym pady matowieją
    i dostają wżerów. Na żadnym z fimów nic takiego nie ma, jest za to
    "rdza" bo rdzę kojarzy prawie każdy.

    Tak czy siak gratuluję mu zasięgów.

  • 23. Data: 2023-08-30 04:22:15
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-29, sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > No tak, bo wiadomo, że żadna korozja tam nie zachodzi ani inne procesy
    > elektrochemiczne.
    > Ja głupi myję po produkcji PCB w wodzie destylowanej i suszę prędko w 50
    > st. żeby tam się nic nie wydarzyło a tu proszę, leży sobie PC w wodzie
    > od 5 lat i spoko :)

    W tamtym klimacie to nie musi siedzieć w wodzie, wystarczy, że nie
    siedzi w klimie i po paru latach różnica jest widoczna.

    Poza tym człowiek z zazdrości może tylko obgryzac paznokcie jakie to
    rzeczy w tej Tajlandii czy innym Wietnamie ludzie po biednych wioskach
    na śmietniki wyrzucają. Konsole do gry, nienajstarsze ajfony, laptopy...

    Sam obejrzałem tego parę odcinków, bo akurat trafiło mi się z renowacji
    jakiś starych jamników czy czegoś innego typu analogowych urządzeń, ale
    później zobaczyłem ten odcinek z renowacji ps3, jak gość najpier myje
    płytę w wodzie z proszkiem nie wyjmując przy tym z płyty baterii, a
    potem po zdiagnozowaniu problemów prostym multimetrem wylutowuje i
    wlutowuje parę układów BCA i już wszystko działa. Looks legit bez cienia
    wątpliwości.

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2023-08-30 04:33:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-08-29, sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    płytę w wodzie z proszkiem nie wyjmując przy tym z płyty baterii, a
    potem po zdiagnozowaniu problemów prostym multimetrem wylutowuje i
    wlutowuje parę układów BGA i już wszystko działa. Looks legit bez cienia
    wątpliwości.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2023-09-16 11:57:35
    Od: Data Mentahan <d...@g...com>

    My name is Maggie Lawson, and I am very enthusiastic to join the Internet of Think
    study program at STIKOM University. I am very interested in the world of technology
    and how software can help solve real world problems.

    Since young, I have had a passion for programming. I started learning my first
    programming language at the age of 18, and since then, I have never stopped learning
    and developing my skills. I've worked on several small projects and worked on several
    applications https://ateliersansfrontieres.org/, which helped me understand the
    software development process from start to finish.

    I am very interested in learning concepts like web development, mobile app
    development and database management. I also believe that collaboration is the key to
    creating great software, and I am passionate about working in teams to tackle complex
    challenges.

    While at university, I hope to deepen my understanding of various programming
    languages, software development methodologies, and also understand how to solve
    problems in software development effectively. In addition, I plan to engage in group
    projects and practicums to gain deeper practical experience.

    Outside of academia, I enjoy exploring side projects, learning about the latest
    trends in the tech industry, and participating in developer communities. I also
    believe that continuous learning is the key to staying relevant in the rapidly
    changing world of technology.

    I really enjoyed meeting my classmates, lecturers and professionals in the software
    industry. Let's explore this exciting world together and collaborate to create
    innovative solutions.