-
Date: Thu, 21 Apr 2011 07:41:38 +0200
From: BAREK <b...@p...pl>
Reply-To: b...@p...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Reno Master ? Ford Transit ? Iveco Daily ? coś innego ?
References: <4daf2947$1@news.home.net.pl>
<4daf4157$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <4daf4157$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 110420-2, 2011-04-20), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
NNTP-Posting-Host: 83.15.251.57
Message-ID: <4dafc39e$1@news.home.net.pl>
X-Trace: news.home.net.pl 1303364510 83.15.251.57 (21 Apr 2011 07:41:50 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 23
X-Authenticated-User: skowronki
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2363237
[ ukryj nagłówki ]
> po pierwsze nie planuj dostawczaka na 10-15 lat to niedobre.
>
Hmm, pierwszy Transit od roku 1990 do roku 1998, potem kolejny Transit
od 1998 do początku 2010, i pewnie jeszcze by jeździł, ale się spalił od
zwarcia w instalacji. Obydwa w momencie zakupu miały nie więcej niż 2-3
lata, drugi był po mocnym dzwonie i kilka lat z tego powodu były z nim
spore problemy...
Remonty kosztowały około 2-5 tyś rocznie(5 to wymiana silnika była :-))
Dal mnie jeździł już za darmo.
To u mnie jest takie auto do wszystkiego; przywieź, wywieź, pozamiataj
:-) użytkowane na krótkich trasach 10-60km, praktycznie nie będzie się
oddalać 100km od garażu.
Niestety, ale najgorszym elementem użytkowania jest to, że to jest auto
podręczne i w skali roku będzie z niego korzystało 4-6 kierowców
doraźnie, a 3 głównych.
Najchętniej kupiłbym w związku z tym auto 2-3 letnie do 40tyś. brutto,
ale czy to jest realne?
--
Barek
barek[]plusnet pl
Następne wpisy z tego wątku
- 21.04.11 08:18 Kuba \(aka cita\)
- 21.04.11 12:20 emes
- 21.04.11 13:04 BAREK
- 21.04.11 16:22 Marek P.
- 21.04.11 16:36 BAREK
- 21.04.11 19:41 jerzu
- 21.04.11 19:43 jerzu
- 21.04.11 19:45 Grejon
- 21.04.11 19:48 jerzu
- 21.04.11 20:08 BAREK
- 21.04.11 20:22 jerzu
- 21.04.11 21:42 BAREK
- 21.04.11 22:15 Marek P.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=