    Date: Sun, 16 Jan 2011 19:42:25 +0100
    From: Tomasz <tomasz@nie_ma_maila.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault - zakres przeglądu gwarancyjnego

    W dniu 16.01.2011 19:12, Gabriel 'wilk' pisze:

    > Hmmm, w lipcuó2011 minie trzy lata mojej cliowce i nic takiego sie nie
    > dzieje, pomimo że szyby tylne byly wyciągane a drzwi rozkręcane bo mam
    > oklejone szyby czarna folią - chyba, że to właśnie przez ten zabieg nie
    > opadają :-)
    Jak znam życie, to u nas z takimi opadającymi zostanie sprzedany ;).
    Gdyby to zostało jego największą wadą to włosów z głowy rwać nie będę.

    > Obroty nieznacznie spadają gdy załącza się sprężarka klimy lub gdy w
    > zimie dmuchawa jest na max a dodatkowo gra radio/CD, włączone są światła
    > mijania, wycieraczki, podłączone CB + navi a do tego chcę załączyć
    > ogrzewanie lusterek i tylnej szyby. Jednak to jest chwilowy spadek i po
    > krótkiej chwili wszystko wraca do normy - nie udało mi się jeszcze
    > zgasić auta z tego powodu :-)
    Zapomniałem o klimie i lusterkach, również o wbudowanej nawigacji/radio
    i może jeszcze kilku. Jednak po samym fakcie, że to zauważasz przyjmuję,
    że to jednak norma w tych modelach. Być może nawet zjawisko opisujesz
    lepiej ode mnie. Z raz czy dwa "zdechł" w takich okolicznościach przy
    leniwym manewrowaniu na parkingu. Znów pewnie pozostaje przywyknąć.

    > Jedyne co mi się nie podobało to dwa lub trzy razy w okresie jak
    > posiadam tą cliówkę nie chciała zapalić od "dotyku" tylko trzeba było
    > pokręcić ciut dłużej - sytuacja to upalny dzień + stanie z górki
    > (zgłosiłem to na ostatnim przeglądzie i po sprawdzeniu wszystko jest OK)
    > pozdrawiam

    Ja chyba na nic więcej nie mogę narzekać (póki co i niech by tak
    zostało). Dziękuję Ci za odpowiedź.