  • Data: 2011-01-16 19:12:55
    Temat: Re: Renault - zakres przeglądu gwarancyjnego
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dzięki. Jak dla mnie, to wolałbym aby coś zrobili z opadającymi z tyłu
    > szybami.
    Hmmm, w lipcuó2011 minie trzy lata mojej cliowce i nic takiego sie nie
    dzieje, pomimo że szyby tylne byly wyciągane a drzwi rozkręcane bo mam
    oklejone szyby czarna folią - chyba, że to właśnie przez ten zabieg nie
    opadają :-)
    > Mam przy okazji pytanie do Ciebie, czy przy sporym obciążeniu
    > prądowym, (choć wcale nie maksymalnym- dmuchawa, wspomaganie kierownicy,
    > światła) również delikatnie spadają obroty i łatwiej auto "zadusić" ?
    > Ten typ tak ma czy tylko mój egzemplarz ?
    Obroty nieznacznie spadają gdy załącza się sprężarka klimy lub gdy w
    zimie dmuchawa jest na max a dodatkowo gra radio/CD, włączone są światła
    mijania, wycieraczki, podłączone CB + navi a do tego chcę załączyć
    ogrzewanie lusterek i tylnej szyby. Jednak to jest chwilowy spadek i po
    krótkiej chwili wszystko wraca do normy - nie udało mi się jeszcze
    zgasić auta z tego powodu :-)
    Jedyne co mi się nie podobało to dwa lub trzy razy w okresie jak
    posiadam tą cliówkę nie chciała zapalić od "dotyku" tylko trzeba było
    pokręcić ciut dłużej - sytuacja to upalny dzień + stanie z górki
    (zgłosiłem to na ostatnim przeglądzie i po sprawdzeniu wszystko jest OK)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde