-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 16 Jan 2011 16:32:33 +0100
From: Tomasz <tomasz@nie_ma_maila.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Renault - zakres przeglądu gwarancyjnego
References: <4d319b79$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <igsj4r$2ef$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <igsj4r$2ef$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4d330f92$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.239.38
X-Trace: 1295191954 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2460 79.185.239.38:45365
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2343169
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.01.2011 17:48, Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]
> Cos drogo wychodzi w Twoim ASO , mnie pozbycie sie grzybków oraz filtr
> zrobili na wiosne tamtego roku za 98 pln :-)
Tak przynajmniej wskazuje aktualnie cennik na stronie. Moje ASO nawet
nie jest najdroższym w okolicy.
> Za caly przeglad po jednym roku uzytkowania auta czyli pierwszy przeglad
> w identycznym aucie jak twoje - nie znam tylko twojej wersji reni -
> wyszlo cos okolo 500 pln z haczykiem brutto za wszystko. Wszystkie
> plyny, oleje, filtry itp. byly z aso reni, podlaczenie pod kompa,
> regulacja recznego, spr. cisnienia itp. itd. Do tego bylo czyszczenie
> zaciskow i sprawdzanie szczek i bebnnow, mycie auta z woskowaniem i
> trzepaniem dywanikow (gratis od firmy) + kawa i ciastko a w miedzyczasie
> zalatwilem ubezpieczenie auta na miejscu u milej Pani oraz rabat na auto
> zony , ktore kupila w marcu :-)
Dzięki. Jak dla mnie, to wolałbym aby coś zrobili z opadającymi z tyłu
szybami. Mam przy okazji pytanie do Ciebie, czy przy sporym obciążeniu
prądowym, (choć wcale nie maksymalnym- dmuchawa, wspomaganie kierownicy,
światła) również delikatnie spadają obroty i łatwiej auto "zadusić" ?
Ten typ tak ma czy tylko mój egzemplarz ?
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.11 19:12 Gabriel 'wilk
- 16.01.11 19:42 Tomasz
- 16.01.11 21:14 Cavallino
- 17.01.11 20:22 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=