-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 16 Jan 2011 16:32:33 +0100
From: Tomasz <tomasz@nie_ma_maila.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.13) Gecko/20101208
Thunderbird/3.1.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Renault - zakres przeglądu gwarancyjnego
References: <4d319b79$0$2446$65785112@news.neostrada.pl> <igsj4r$2ef$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <igsj4r$2ef$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <4d330f92$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.185.239.38
X-Trace: 1295191954 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2460 79.185.239.38:45365
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2343169
[ ukryj nagłówki ]W dniu 15.01.2011 17:48, Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]
> Cos drogo wychodzi w Twoim ASO , mnie pozbycie sie grzybków oraz filtr
> zrobili na wiosne tamtego roku za 98 pln :-)
Tak przynajmniej wskazuje aktualnie cennik na stronie. Moje ASO nawet
nie jest najdroższym w okolicy.
> Za caly przeglad po jednym roku uzytkowania auta czyli pierwszy przeglad
> w identycznym aucie jak twoje - nie znam tylko twojej wersji reni -
> wyszlo cos okolo 500 pln z haczykiem brutto za wszystko. Wszystkie
> plyny, oleje, filtry itp. byly z aso reni, podlaczenie pod kompa,
> regulacja recznego, spr. cisnienia itp. itd. Do tego bylo czyszczenie
> zaciskow i sprawdzanie szczek i bebnnow, mycie auta z woskowaniem i
> trzepaniem dywanikow (gratis od firmy) + kawa i ciastko a w miedzyczasie
> zalatwilem ubezpieczenie auta na miejscu u milej Pani oraz rabat na auto
> zony , ktore kupila w marcu :-)
Dzięki. Jak dla mnie, to wolałbym aby coś zrobili z opadającymi z tyłu
szybami. Mam przy okazji pytanie do Ciebie, czy przy sporym obciążeniu
prądowym, (choć wcale nie maksymalnym- dmuchawa, wspomaganie kierownicy,
światła) również delikatnie spadają obroty i łatwiej auto "zadusić" ?
Ten typ tak ma czy tylko mój egzemplarz ?
Następne wpisy z tego wątku
- 16.01.11 19:12 Gabriel 'wilk
- 16.01.11 19:42 Tomasz
- 16.01.11 21:14 Cavallino
- 17.01.11 20:22 Michał Gut
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
Najnowsze wątki
- 2025-03-16 Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- 2025-03-16 Nowa ustawa o ochronie praw autorskich - opis problemu i szkic ustawy
- 2025-03-16 Najlepszy akumulator 12V
- 2025-03-16 Co powinno spotkać "adwokatów dwóch" uczestniczących w przesłuchaniu świadka do którego nie dopuszczono adwokata świadka?
- 2025-03-16 Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- 2025-03-16 Co w KANADZIE wolno komercyjnie (na razie się nie czepili?)
- 2025-03-16 silnik-chwilówka
- 2025-03-16 Prokurator Wrzosek "Bezstronna" nie przyczynia się do śmierci (dowodnie) - oświadcza bodnatura [Dwie Kacze Wieże]
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk