eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRenault Vel SatisRe: Renault Vel Satis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net
    .pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Vel Satis
    Date: Mon, 17 Oct 2011 23:48:36 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 29
    Message-ID: <j7i7ro$2r1$1@news.dialog.net.pl>
    References: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl> <j7i5j5$1s0$1@news.dialog.net.pl>
    <j7i7ed$imj$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-148-234.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1318888120 2913 78.9.148.234 (17 Oct 2011 21:48:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2011 21:48:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j7i7ed$imj$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407204
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-17 23:41, elmer radi radisson pisze:
    > On 2011-10-17 23:09, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
    >
    >> Jak to w Renówkach z tamtych lat - elektryka potrafi płatać figle. Jeśli
    >> z byle pierdółką zwykłeś jeździć do serwisu, to odpuść. Bo to raczej
    >> auto dla fanatyka, który to i owo potrafi zrobić sam (rozebrać złączkę
    >> czy przełącznik, oczyścić ze śniedzi, zakonserwować).
    >
    > Wiesz co.. zywo przypomina mi to porady ktore czytalem na temat
    > poprzednika z dwoch generacji wczesniej, czyli Renaulta 25 ;).
    > Identyko, o tych przelacznikach i czyszczeniu. Nie sadzilem
    > ze podobne hobbistyczne zajecia przewidziane sa dla flagshipow
    > Renaulta z poczatkow XXI wieku :).
    >

    Renault miał wtopę właśnie w tych latach. Meganka II, Laguna II Ph1,
    VelSatis też. Głównie przez cięcie kosztów, przy jednoczesnym
    napakowaniu elektroniki nawet w podstawowych wersjach.
    Megane I, Laguna I miały opinie dużo mniej awaryjnych (i tak bardziej
    awaryjne niż Golfy i Passaty, ale to przez to, że te ostatnie były po
    prostu biedne pod względem elektroniki).
    Za to obecne modele - Megane i Laguna 3-ciej generacji, są już mocno do
    przodu z bezawaryjnością.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: