-
Data: 2011-10-17 23:48:36
Temat: Re: Renault Vel Satis
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-10-17 23:41, elmer radi radisson pisze:
> On 2011-10-17 23:09, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
>
>> Jak to w Renówkach z tamtych lat - elektryka potrafi płatać figle. Jeśli
>> z byle pierdółką zwykłeś jeździć do serwisu, to odpuść. Bo to raczej
>> auto dla fanatyka, który to i owo potrafi zrobić sam (rozebrać złączkę
>> czy przełącznik, oczyścić ze śniedzi, zakonserwować).
>
> Wiesz co.. zywo przypomina mi to porady ktore czytalem na temat
> poprzednika z dwoch generacji wczesniej, czyli Renaulta 25 ;).
> Identyko, o tych przelacznikach i czyszczeniu. Nie sadzilem
> ze podobne hobbistyczne zajecia przewidziane sa dla flagshipow
> Renaulta z poczatkow XXI wieku :).
>
Renault miał wtopę właśnie w tych latach. Meganka II, Laguna II Ph1,
VelSatis też. Głównie przez cięcie kosztów, przy jednoczesnym
napakowaniu elektroniki nawet w podstawowych wersjach.
Megane I, Laguna I miały opinie dużo mniej awaryjnych (i tak bardziej
awaryjne niż Golfy i Passaty, ale to przez to, że te ostatnie były po
prostu biedne pod względem elektroniki).
Za to obecne modele - Megane i Laguna 3-ciej generacji, są już mocno do
przodu z bezawaryjnością.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 18.10.11 00:34 lukz
- 18.10.11 08:39 Albercik
- 18.10.11 08:50 MW
- 18.10.11 10:31 elmer radi radisson
- 18.10.11 10:37 Maciej M.
- 18.10.11 15:20 PaweL
- 18.10.11 15:45 Marek Dyjor
- 18.10.11 17:00 Czarek Daniluk
- 18.10.11 19:05 Michał
- 18.10.11 19:16 Michał
- 18.10.11 19:42 to
- 18.10.11 23:52 Maciej M.
- 19.10.11 08:09 PaweL
- 19.10.11 09:00 Czarek Daniluk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
Najnowsze wątki
- 2024-11-04 GNSS Motorola G85 vs Redmi Note 9 pro
- 2024-11-04 Katowice => SAP BTP Consultant (mid/senior) <=
- 2024-11-04 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => Specjalista/tka ds. Zamówień publicznych <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Engineer <=
- 2024-11-04 Poznań => QA Inżynier <=
- 2024-11-04 Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- 2024-11-04 Wrocław => SAP Project System/EPPM Consultant <=
- 2024-11-04 Gliwice => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-04 Kraków => Software .Net Developer <=
- 2024-11-04 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-11-04 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-04 Warszawa => E-COMMERCE specialist <=