eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRenault Vel SatisRe: Renault Vel Satis
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Renault Vel Satis
    Date: Mon, 17 Oct 2011 23:09:53 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 44
    Message-ID: <j7i5j5$1s0$1@news.dialog.net.pl>
    References: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-148-234.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1318885797 1920 78.9.148.234 (17 Oct 2011 21:09:57 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2011 21:09:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
    Thunderbird/7.0.1
    In-Reply-To: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407192
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-10-17 22:50, Marek Dyjor pisze:
    > Czy kompletny crap czy super samochód?
    >
    > Czytam komentarze w sieci i nie mogę sobie wypracować ostatecznego zdania.
    >
    > Wciąż sie zastanawiam czy warto...
    >
    > czy lepiej 3.0 dci initiale ale z 2002 czy 2.2 dci ale jakis standard z
    > welurkami z 2005

    Na 2.2dci ludzie psy wieszają, a mam znajomych zachwyconych tym
    silnikiem w L2. Ale oni dobrze trafili kupując auta z prawdziwym
    przebiegiem w okolicach 100-120kkm, a nie skręconym do tej wartości z 200+.
    Jeśli 3.0dci, to tylko i wyłącznie od 2006r. Mocno poprawiony jest.
    Dobrym silnikiem jest 2.0dci - raczej mało problemowy, mocno poprawiony
    w stosunku do 1.9 (tych w Velsatisie nie było) i 2.2dci. Ale to w
    nowszych rocznikach tj. od 2006).
    Bezpieczniej jednak byłoby kupić benzyniaka.
    Auto duże i ciężkie, więc 3.5V6 (ten sam, który siedzi w Nissanie 350Z)
    nie jest głupim wyborem. Z tym, że ten częściej (jeśli nie zawsze)
    zestawiony jest z ASB.
    Jeśli koniecznie chcesz manualną skrzynię, to patrz za 2.0T. Bardzo
    fajny, znany i sprawdzony silnik - to uturbiona wersja F4R, występuje w
    wersji 163 i 170KM.

    Samo auto jest jak dla mnie obłędne. Jakość wyciszenia jest nieziemska,
    komfort dla każdego w środku zapewniony. Wygodne, bezpieczne.
    Jak to w Renówkach z tamtych lat - elektryka potrafi płatać figle. Jeśli
    z byle pierdółką zwykłeś jeździć do serwisu, to odpuść. Bo to raczej
    auto dla fanatyka, który to i owo potrafi zrobić sam (rozebrać złączkę
    czy przełącznik, oczyścić ze śniedzi, zakonserwować).
    Aaa, i jak kupisz, to licz się z tym, że będziesz nim dłuuugo jeździł.
    Chyba, że oddasz dalej z dużą stratą, bo auto raczej nie wykazuje
    zainteresowania na rynku wtórnym. Nie licząc grupowego psuja Safranów.
    Ale to też jest argument do targowania.
    I nie żałuj 200zł na gruntowne przetrzepanie przed zakupem.

    Pozdrawiam

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 2.0HDi/90
    "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: