-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
pl!not-for-mail
From: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Renault Vel Satis
Date: Mon, 17 Oct 2011 23:09:53 +0200
Organization: Dialog Net
Lines: 44
Message-ID: <j7i5j5$1s0$1@news.dialog.net.pl>
References: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-9-148-234.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1318885797 1920 78.9.148.234 (17 Oct 2011 21:09:57 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Oct 2011 21:09:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:7.0.1) Gecko/20110929
Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <j7i4el$jb9$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2407192
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-17 22:50, Marek Dyjor pisze:
> Czy kompletny crap czy super samochód?
>
> Czytam komentarze w sieci i nie mogę sobie wypracować ostatecznego zdania.
>
> Wciąż sie zastanawiam czy warto...
>
> czy lepiej 3.0 dci initiale ale z 2002 czy 2.2 dci ale jakis standard z
> welurkami z 2005
Na 2.2dci ludzie psy wieszają, a mam znajomych zachwyconych tym
silnikiem w L2. Ale oni dobrze trafili kupując auta z prawdziwym
przebiegiem w okolicach 100-120kkm, a nie skręconym do tej wartości z 200+.
Jeśli 3.0dci, to tylko i wyłącznie od 2006r. Mocno poprawiony jest.
Dobrym silnikiem jest 2.0dci - raczej mało problemowy, mocno poprawiony
w stosunku do 1.9 (tych w Velsatisie nie było) i 2.2dci. Ale to w
nowszych rocznikach tj. od 2006).
Bezpieczniej jednak byłoby kupić benzyniaka.
Auto duże i ciężkie, więc 3.5V6 (ten sam, który siedzi w Nissanie 350Z)
nie jest głupim wyborem. Z tym, że ten częściej (jeśli nie zawsze)
zestawiony jest z ASB.
Jeśli koniecznie chcesz manualną skrzynię, to patrz za 2.0T. Bardzo
fajny, znany i sprawdzony silnik - to uturbiona wersja F4R, występuje w
wersji 163 i 170KM.
Samo auto jest jak dla mnie obłędne. Jakość wyciszenia jest nieziemska,
komfort dla każdego w środku zapewniony. Wygodne, bezpieczne.
Jak to w Renówkach z tamtych lat - elektryka potrafi płatać figle. Jeśli
z byle pierdółką zwykłeś jeździć do serwisu, to odpuść. Bo to raczej
auto dla fanatyka, który to i owo potrafi zrobić sam (rozebrać złączkę
czy przełącznik, oczyścić ze śniedzi, zakonserwować).
Aaa, i jak kupisz, to licz się z tym, że będziesz nim dłuuugo jeździł.
Chyba, że oddasz dalej z dużą stratą, bo auto raczej nie wykazuje
zainteresowania na rynku wtórnym. Nie licząc grupowego psuja Safranów.
Ale to też jest argument do targowania.
I nie żałuj 200zł na gruntowne przetrzepanie przed zakupem.
Pozdrawiam
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Następne wpisy z tego wątku
- 17.10.11 23:20 Grejon
- 17.10.11 23:41 elmer radi radisson
- 17.10.11 23:48 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 18.10.11 00:34 lukz
- 18.10.11 08:39 Albercik
- 18.10.11 08:50 MW
- 18.10.11 10:31 elmer radi radisson
- 18.10.11 10:37 Maciej M.
- 18.10.11 15:20 PaweL
- 18.10.11 15:45 Marek Dyjor
- 18.10.11 17:00 Czarek Daniluk
- 18.10.11 19:05 Michał
- 18.10.11 19:16 Michał
- 18.10.11 19:42 to
- 18.10.11 23:52 Maciej M.
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-31 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=