    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Date: Fri, 15 Apr 2016 19:11:05 +0200

    On 2016-04-15 01:01, __Maciek wrote:
    > A u nas trzy sztuki pojechały na złom przez te schrzanione skanery.
    > Nie wymyśliłem sobie tego przecież. Może trafiłeś już jakąś poprawioną
    > wersję.

    Wątpie, większość byla z początków produkcji. To czy były serwisowane w
    instrytucji wiem z pierwszej ręki: monopol na serwis miała jedna firma w
    postaci jednego człowieka który lubił sobie czasem pogadać z nudow jak
    dłubał w xero. Jak powiedział 10x częsciej psuły się xera canona (bodaj,
    nie pamiętam już) niż 2x00,a xera psuły się ogólnie rzadko...