  • Data: 2016-04-15 00:20:27
    Temat: Re: Remontować HpLJ4Plus czy kupić nowy laser i jaki?
    Od: __Maciek <i...@c...org> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 14 Apr 2016 20:55:14 +0200 "Bo(o)t manager"
    <b...@W...wp.pl> napisał:

    >Zdjęcie prawej strony wałka z drugiej jest to samo.
    >http://takietam.tomeq.eu/slides/P4142287.JPG

    Na zdjęciu jest fuser (zespół utrwalający). Gdzie masz to pofalowanie?
    Jak dla mnie to wygląda on zupełnie zdrowo (zresztą zdjęcie jest
    kiepskie). Po bokach wałki są lekko zniszczone, ale nie powinno to
    mieć na nic wpływu. Nie wyrokuję ostatecznie, bo na zdjęciu mało
    widać, może rzeczywiście to wina rolek fusera. A może po drodze siedzi
    jakiś kawałek urwanego papieru i powoduje taki efekt? Najlepiej wyjmij
    toner (i schowaj w jakiejś szafce, bo bęben światłoczuły (ta niebieska
    rolka) się uszkadza jeżeli zbyt długo działa na niego światło),
    wymontuj fuser i wszystko dokładnie pooglądaj. Czy rolki podające
    papier na zespół drukujący (oblique feed rollers) są czyste? Prawie
    zawsze tego typu problemy sa spowodowane przez śliskie (brudne) rolki
    gumowe. Papier zostaje zablokowany przed fuserem, czy kawałek wystaje?
    Czy z rolką transferową (ta rolka w drukarce (nie w cartridge) która
    dociska papier do bębna) wszystko jest ok?

    Nie mam teraz dostępu do swojego hostingu (coś im się wywaliło z FTP)
    żeby wystawić serwisówkę, ale znajdziesz ją raczej bez problemu w
    sieci. Mogę też wysłać Ci ją na maila jeżeli chcesz.